Mr_Synth - TRIPPY

Tja, ligt lekker in het gehoor....alleen weer zo'n jaren 80 nummer in deze contest.
 
Ja, natuurlijk koren op de molen, deze track op een synthforum:). Goed gedaan.
 
Haha dat is geen driekwartsmaat in het begin....
Het nieuwjaarsconcert gehoord? Daarin zat veel driekwartsmaat ;)

Maaruh fijne track hoor, klinkt super :okdan:
 
Lekkere track. Op 1:00 doet ie me heel erg denken aan Mercury Room van Tom Cloud. Maar dat maakt niet uit, dit is wel de muziek die me ook aanspreekt.
 
@quad Thanks for compliment;
@CreOn; Thanks. En dat het aan Mecury Room van Tom Cloud doet denken dat beschouw ik als een compliment :P. Ik had er nog nooit van gehoord maar dat is ook een lekker nummer zeg.
 
Mijn enige commentaar is dat de "tud" van de kick wel wat erg middy is en ik de "oomph" een beetje mis.

Verder knap in elkaar gezet, stabiele mix.
 
Vrolijke mix van typische 80's muziek met hier en daar wat modernere invloeden.

Deze track staat in mijn top 10 dit jaar en krijgt één van de tien stemmen die ik ga uitdelen.
 
stoomt lekker door! en inderdaad er gebeurt genoeg, om het boven een middelmaat uit te laten steken, zit erg goed in elkaar.

2e maal luisteren, track wordt beter, was even in een geheel andere stemming, sounds goed gekozen. lekker veel variaties, die sterk werken.

zwiep hier in mijn oude burostoel, zelf een ouwetje, geheel mee.
 
stoomt lekker door! en inderdaad er gebeurt genoeg, om het boven een middelmaat uit te laten steken, zit erg goed in elkaar.

2e maal luisteren, track wordt beter, was even in een geheel andere stemming, sounds goed gekozen. lekker veel variaties, die sterk werken.

zwiep hier in mijn oude burostoel, zelf een ouwetje, geheel mee.
@vink Whahaha, goed om te horen. Hopelijk niet te ver uit je stoel gesweeped:dubbel:
 
Back
Top