• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Lexicon 480L V4.1 met classic card te koop!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Pimpampeter

Muziekfabriek
Lid sinds
2 juni 2005
Berichten
1.226
Locatie
Eindhoven
Staat te veel stil het laatste jaar! Vandaar dat ik de heilige graag op galm gebied in de verkoop zet.

Deze versie is DE ultieme en meest gezochte versie. De V4.1. Als kers op de taart zit er ook de veel gezochte Classic card bij. De unit is in uitstekende staat voor zijn leeftijd.

Werkt vlekkeloos, en de Main unit en de Larc zijn (zoals op foto te zien) erg netjes. Compleet met Larc kabel.

Lexicon 480L main unit 1.jpg
Een goedkopere of betere unit kun je op dit moment gewoonweg niet vinden. Werkend te testen, met n bak koffie dr bij. Nu of nooit!
 

Attachments

  • Lexicon 480L main unit 1.jpg
    Lexicon 480L main unit 1.jpg
    52,6 KB · Bekeken: 121
  • Lexicon 480L Larc 1.jpg
    Lexicon 480L Larc 1.jpg
    22,4 KB · Bekeken: 126
Een goedkopere of betere unit kun je op dit moment gewoonweg niet vinden.

Ter info pik ik hier even op in gezien ik zelf een heftige 480L fan ben.

De Lexicon 480L is in 1986 uitgekomen en in 1995 kon je hem nog nieuw bestellen!

Dat is 9 jaar,dus de kans is enorm groot dat als je een toestel hebt van de 1995 productie batch dat die minder dagenlange uren heeft liggen draaien in een studio dan een veel ouder toestel.

Hoodzakelijk omwille dat die zo duur was als een auto enkel door studio's gekocht,dus de meeste toestellen hebben jaren lange draai uren.

Het zijn sterke machines die niet snel stuk gaan,maar voor een jarenlange voorzetting als iemand er nu 1 koopt is dat wat het verschil maakt dus een 480L en een betere 480L.
 
Goed verhaal Egres, maar je houdt het zo algemeen dat het ook van toepassing kan zijn op bijv. een Minimoog of Tempest en ik niet kan zien hoe het bijdraagt aan de verkoop van bovenstaande unit. Misschien in een andere draad doen? Wel fijn om te weten dat jij ook heftig fan bent. Ik vind hem zelf ook erg mooi. groet. :mega:
 
Eigenlijk zijn er maar 3 FX units die je écht wil : Eventide H3000 D/SE, TC Electronic 2290 en de Lexicon 480L. PUNT andere lijn.
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top