Experience Revolution

Mooie intro, denk dat de strings vanaf +-1:00 iets te doordringend klinkt in tegenstelling tot de wat zachte drums, het is verder wel een leuk tussenstukje voordat dat leuke riedeltje weer begint, dat zachte stukje vanaf 2:30 ongeveer klinkt ook leuk maar de drums klinken wat nerveus op de achtergrond. Op dat viool achtige geluidje had wel wat meer reverb en wat delay gemogen, dat stukkie met die gitaar is echt heel tof. Al met al leuke track en zou met wat kleine aanpassingen van volumes en reverbs een heel stuk beter kunnen klinken. :)
 
Leuk liedje. Een tikkie te snel misschien. Ook al houd ik meestal meer van instrumentaal, een fijne zangpartij zou hier niet misstaan.
 
Vernieuwend. Ik vind het leuk. Heb je wat sidechain compression op de strings geprobeerd? Dat vind ik altijd wel fijn om de overmaat ervan iets te dempen. En soms doe ik een lpf met wat cutoff automation om de string op het einde van de bar wat op te laten komen - of een combi van beide. De drums zijn leuk, weer eens wat anders! Al had ik er een diepe 808 achtige bassdrum op 1 en 14 gezet om het wat meer body te geven.

Zang zou idd goed passen. emvoice one zou uitkomst kunnen bieden. Een of twee regeltjes zou misschien al voldoende zijn. De zin “i... went back in time and... (Geen idee, deed allemaal toffe dingen of zo)” Kwam op in mijn gedachte als ik die strings zo hoorde.

:dj: Enjoyed it.
 
Ja... Leuk...

I went back in time
To realise
Time is just a concept
And that's fine
 
Back
Top