Opgelet! Kraftwerk in Parijs

Heb een auto en muziek..... kan denk ik twee mensen meenemen... moet nog ff checken wie er uit mijn kring meegaat, dus hou het ff op twee mensen.... kan in principe iedereen ophalen die tussen Amsterdam en grens bij Breda woont.... (A2, A27)..... :maffia:

Hotelletje regelen ook prima..... gaat het forum dan ook zorgen voor kaarten en wie pikt dit op?????

Cubik Planet
 
Schop, schop, schop ... en hoop weeral bovenaan de lijst.

Begin oktober is voor mij dit jaar de meest drukke periode (nieuw ERP-systeem dat dan live gaat - is toch de planning).

In principe kan ik me wel vrijmaken en dan ben ik zeker van de partij. Kan ook nog wel wat passagiers meenemen in m'n karretje.

Ik :walker: mee

Hover
 
U hoort nog van me..

U hoort nog van me..

Ik zal wel even mijn French Connection inschakelen voor info over Hotels. Looow budget natuurlijk.. ;) We hoeven tenslotte alleen maar te slapen..
 
Nou nog ff wat onderzoek verricht.... nou het concert word in een soort groot (cultureel) park gehouden......
Er wordt een beetje vaag gedaan over de prijzen, maar reken maar op een Eurotje of 30-40.....

Klein plattegrondje gevonden.... (check plaatje)

Verder heb ik nog een telefoonnummer waar je kaarten kan reserveren...

+33 1 40 03 75 75

Je kan bellen tussen 11:00 en 18:00 uur.... en maar hopen dat ze Engels spreken want mijn Frans is niet best....

Ik ga straks meteen ff informeren op dit nummer en dan horen jullie het wel.....

Greetz,

Cubik Planet
 

Attachments

  • planparis.jpg
    planparis.jpg
    18,2 KB · Bekeken: 98
NOum ik heb die mensen gebeld.... en waar ik al bang voor was zo goed als geen Engels praten..... en ze deden een beetje vaag..... hadden nog nooit van Kraftwerk gehoord.... :stupid

Ze heeft me nog een ander nummer gegeven voor meer info, maar krijg daar geen gehoor... nr. is +33 1 49 25 8999..... en volgens haar kon ik daar ook kaarten reserveren.....

Anyway.... je kan inmiddels ook kaarten bestellen op via het internet.....a €34.00.....

Zo te zien is het op de woensdag al niet meer mogelijk....dus haast is geboden.....

Cubik Planet...
 
Heb net twee kaarten gereserveerd..... ff afwachten wat er verder van komt.....

Het adres waar het concert wordt gegeven....

221 avenue Jean-Jaurès, 75019 Paris.

Greetz,

Cubik Planet
 
Yes!!!!!....ik ga op 26 september om 20:00 en om 23:59 naar Kraftwerk.....hahahahaha...zo zie je ze nooit, zo ga je gewoon twee keer op een avond....
 
Heb de kaarten genomen van 26 september 2002 om 20:00 uur.....

Net een bevestiging gekregen in het Frans.... en ff met Bablefish op Altavista vertaald...

We received your reservation for the following concert:

2 places with the E34.00 tariff for Thursday 26 September 2002, 20h, Kraftwerk concert

Your tickets will be available to the counter of reception the evening of the spectacle

Cubik Planet
 
hey ik ga dus echt wel heen (hoop ik) maar hoe bestel je die kaarten?
sturen jullie ook een cheque op?
Kun je niet gewoon je naam opgeven en ze dan bij de kassa ophalen voor het concert?
K heb ze vorige week al gemaild maar nog nix gehoord:(
 
Hmmmm.... dat is klote ja..... ken je verder niemand met een credit card.... kan die gene het voor je reserveren en dan geef je hem EUR 34,00..... oplossing toch???

Cubik Planet...
 
hey is misschine wel handiger ik mot nou een cheque sturen.
als iemand hier zich voor aanbied, graag:)
 
Uitverkocht

Uitverkocht

Ik vrees dat het intussen al uitverkocht is. 't Ja, Kraftwerk, wie wil die niet zien.

=( =( =(
 
Zo te zien inderdaad uitverkocht......

bob303vs909 en ik zullen een mooi verslag uit brengen voor de mensen die helaas geen kaarten hebben kunnen bemachtigen.... :duivels:

Cubik Planet
 
jongens en meisjes...jullie weten niet hoe blij ik ben met mijn kaartjes voor kraftwerk.

en ja, ik zal jullie verslag doen van dit evenement en misschien ga ik ook nog wel proberen wat foto's te maken...(maar pin me daar niet op vast)

Hoezee
 
Back
Top