[TRACK] Sky

ThndR

Stamgast
Lid sinds
5 augustus 2004
Berichten
151
Locatie
Leeuwarden
Hey!

Ik ben sinds kort wat aant pielen met FruityLoops..... en dit is mn eerste experiment.
Nog niet helemaal af en vrij eentonig, maar het begin is er :)
De naam staat ook nog niet vast ;)

Ik wil graag wete wat jullie dr van vinde :W (goh wat klinkt dat origineel ;) )

Klik op de link en download Sky v3.

http://www.audiostreet.net/revolution

Kraak het niet ál te hard af want dat kan mn 14 jarig hartje niet aan ;)

ThnQ!

Jorn
 
Re: [TRACK] Sky

Origineel geplaatst door ThndR

Kraak het niet ál te hard af want dat kan mn 14 jarig hartje niet aan ;)


hahaha no props... Mozart begon ook al vroeg met muziek componeren.
 
Ik vind het wel relaxed......

een beetje tussenmaatse variatie zou het nog een stukkie beter maken..

goed op weg .......
 
Re : [TRACK] Sky

Re : [TRACK] Sky

Nou goed hoor!

Het is misschien nog niet helemaal af,
maar zeker doorgaan met je 14-jarig hartje ;)

Groeten, MeThOxY :D
 
Origineel geplaatst door BigDplayboy
Die site werkt niet...
Je zier op jouw pagina alleen maar reclame voor audiostreet.net

Hmmm.... Wat gek :confused:

Als ik zelf op de link klik staat er rechts onder "Free music" Sky v3. Daar staat ook gewoon een download link.... Maarja. Volgens mij hebben 2 em hier in elk geval wel kunnen vinden ;)

Origineel geplaatst door MeThOxY
Nou goed hoor!

Het is misschien nog niet helemaal af,
maar zeker doorgaan met je 14-jarig hartje ;)

Origineel geplaatst door nixcc
Ik vind het wel relaxed......

een beetje tussenmaatse variatie zou het nog een stukkie beter maken..

goed op weg .......

Thnx voor die leuke reacties! :) Ben ik heel blij mee! :)
Die variatie moet nog ff in me opkomen, maar die moet er idd nog wel ff komen :D

Thnx! :engel:
 
hey,

de basis staat naar mijn idee :okdan: ... de bas en kick mogen van mij wel iets sterker naar voren komen. zijn wat iel nu...

Als je er nog verder mee gaat. durf iets meer te doen... iets sterkere geluiden, meer een eigen karakter proberen te geven... kan al eenvoudig met fx.

vraag:
welke plugins heb je gebruikt voor de geluiden? standaard plugins of externe?
 
Het begin is er inderdaad. En niet slecht ook!
Ik vind het een geslaagd experiment. Nu blijft de grote vraag of je inspiratie hebt om het af te maken (dat is namelijk altijd mijn probleem).
Als je dat gaat doen zal ik deze opzet wel iets korter maken om wat afwisseling te creëren, ik vind het intro nu wel wat lang.
Maar verder: Ga zo door!
 
Bedankt voor al die leuke reacties!!! :D

Ik zal proberen wat antwoorden te geven:

Origineel geplaatst door Unic

de basis staat naar mijn idee :okdan: ... de bas en kick mogen van mij wel iets sterker naar voren komen. zijn wat iel nu...

Als je er nog verder mee gaat. durf iets meer te doen... iets sterkere geluiden, meer een eigen karakter proberen te geven... kan al eenvoudig met fx.
Ok, bedankt voor de tip. Ik ga hard mn best doen! :)

vraag:
welke plugins heb je gebruikt voor de geluiden? standaard plugins of externe?

Ik gebruik nu alleen nog maar de standaard ingebakken plugins van FL.... Van de externe weet ik nog niet zoveel :D (wat er allemaal te krijgen valt en waar te krijgen enzo. Maar dan wordt vast gezegd dat ik de zoekfunctie moet gebruiken ;) )

Origineel geplaatst door Alpha1
Ik vind het een geslaagd experiment. Nu blijft de grote vraag of je inspiratie hebt om het af te maken (dat is namelijk altijd mijn probleem).
Als je dat gaat doen zal ik deze opzet wel iets korter maken om wat afwisseling te creëren, ik vind het intro nu wel wat lang.
Het gaat vast lastig worden, maar ik hoop dat er nog wat uit komt rollen :) Ik maak het stuk dat ik nu heb dan zeker korter, omdat het idd wat lang duurt nu.

Nogmaals heel erg bedankt! :engel:
 
hey:)

met welke plugin heb je die pad gemaakt dan? zit de fl phaser over dat hoor ik wel, maar welke plugin?

je kan je track al levenidger te maken, om sommig patterns ff in een andere toonhoogte te zetten:) je synth hapr melody blijft het zelfde.. probeer eens een ander riedeltje op een andere toonhoogte.:)


nou: voor een steengoede gratis bass plugin kijk hier ff :) A-synth

via de zoekfunctie kom je vanzelf een heleboel aan gratis plugins tegen, ook fx plugins:)

succes
 
Hey!

Origineel geplaatst door Unic
hey:)

met welke plugin heb je die pad gemaakt dan? zit de fl phaser over dat hoor ik wel, maar welke plugin?

je kan je track al levenidger te maken, om sommig patterns ff in een andere toonhoogte te zetten:) je synth hapr melody blijft het zelfde.. probeer eens een ander riedeltje op een andere toonhoogte.:)

Euuh... :erm: Nu moet ik mn n00b reputatie helaas weer eer aan doen.... ;{

Vooral dat bovenste snap ik niet helemaal....

Srry, het spijt me! :stupid
 
dont worry

ik bedoel:

Ik hoor een pad. oftewel een acoord die je gebruikt het nummer door. die heb je waarschijnlijk in fruityloops ingeprogrameerd. dan is de vraag, met welk geluid is dat gemaakt. bijv. de 3x osc of wat anders?
Je hebt daar als fx overheen een phaser gedaan toch?

het tweede is
in fl maak je verschillende patterns waar je in de playlist een track van maakt. Als je ze achter elkaar zet, en in song mode het af laat spelen.
Als je nu een paar patterns maakt met het geluidje van de melody, maar dan met een andere toonhoogte of accoord. dan klinkt het al wat levendiger:)

snappie nu? ;)
 
Bedankt voor die leuke reactie! :)
Dit maakt het voor mr n00b al wat duidelijker ;)

Die pad heb ik gemaakt met een preset uit de 3x osc. (Niet dat ik weet wat het inhoud ;) maargoed) Hier heb ik inderdaad de phaser overheen gedaan. Heb je hier wat aan?

Het tweede: Ik snap het en I'll try! :)

Bedankt!
 
Die A-Synth heb ik al gedownd en ik kan hem al tevoorschijn krijgen in FL :) Maar dan...... 8o) :D

Ow wacht ik hep em al door! :)
 
Ok, bedankt! :)

Ik weet nu hoe ik die A-Synth moet gebruiken.... Ik hep nu trouwens ook een Superwave P8 plugin.... Stuk ingewikkelder dan die A-Synth maar tog, hijs ook goed! :)

Je kunt met die plugins gewoon echt je eigen sound ontwikkelen! Jah, aangezien 3x osc ook een plugin is en die ook sounds kan maken klinkt dat eiglijk ook best logisch! ;)

Man die dingen zijn cool! :)

Thnx!
 
Origineel geplaatst door ThndR
Ok, bedankt! :)

Ik weet nu hoe ik die A-Synth moet gebruiken.... Ik hep nu trouwens ook een Superwave P8 plugin.... Stuk ingewikkelder dan die A-Synth maar tog, hijs ook goed! :)

Je kunt met die plugins gewoon echt je eigen sound ontwikkelen! Jah, aangezien 3x osc ook een plugin is en die ook sounds kan maken klinkt dat eiglijk ook best logisch! ;)

Man die dingen zijn cool! :)

Thnx!

hehe inderdaad.... veel plezier ermee:)

tip... als je 1 van je osc's in de 3 x osc op de laatste toongenerator zet, ruis, en je zet die heel zacht... dan pakt je phaser nog mooier...:) probeer maar eens...

als je een voorbeeld wilt horen dan post ik die wel.. :)


en anders...lekker prutsen:P
 
Bedankt man! :halleluja

Ik weet al hoe ik em op die ruis zet, ik moet alleen nog ff kijken hoe ik em zachter zet :)

Voorbeelden zijn natuurlijk altijd welkom! ;)

Dit is echt een uitvinding man dit maakt et opeens een stuk veelzijdiger, en kun je het tot "echt iets van jezelf" maken! :)

Jorn
 
:D Heej Jorn! Zie je ze zijn best behulpzaam hiero!

Nummer klinkt leuk, maar dat had ik je al verteld.
Hier en daar een klein aanpassinkie/toevoeginkje misschien. Ook dat had ik al gezegd.. :D


:biertje: <-appelsap
 
Back
Top