• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

TAC Bullet 32-8 mixer (Amek) & 16u 19" rack

barn

Detroit nerd
Lid sinds
16 augustus 2002
Berichten
2.374
Locatie
Amsterdam
TAC BULLET

- 24 mono kanalen (direct outs post fader, 6 aux, british eq)
- 4 stereo kanalen
- 8-subgroepen/bus
- meterbrug
- modulair / losse broodjes
- externe voeding

afmetingen: 104 breed, 64 diep, 31 hoog (max bij meterbrug)

De unit is niet in perfecte staat. Er zijn een aantal kleine mankementen. Maar ik heb er prima 'omheen' kunnen werken al de tijd. Ik heb er ook 2 reserve broodjes bij. En onderdelen zijn nog gewoon in Engeland te bestellen. Ik heb een lijst met de te verbeteren punten. Dus mocht je kunnen solderen, dan is deze bak weer in goede, alles werkende staat te krijgen.

De voeding is 7 jaar geleden ge-recapped door J.Baars, en ik heb net alle schroeven vernieuwd om de broodjes mee vast te maken ;)

Ik doe hem weg omdat ik voor een kleinere mixer/setup (16 kanalen) nu ga. (hopelijke klinkt en summed ie net zo lekker als de TAC ;) )

De unit is zwaar (maar kan eventueel de broodjes loshalen, en zo de trap af :) )
Mijn voorkeur gaat uit naar snel ophalen. (in Amsterdam-West)

vraagprijs 100,-

IMG_4181.JPG


IMG_4182.JPG


IMG_4183.JPG




16U 19" rack

- met wielen en voeten
- incl. bovenkant (niet op de foto)

20,-

IMG_3873.jpg


alles op te halen in Amsterdam-West!
 

Attachments

  • IMG_4180.JPG
    IMG_4180.JPG
    83,4 KB · Bekeken: 145
Hier de mankementen die ik ooit heb opgeschreven, per kanaal:

IMG_4190.JPG


En de inserts van bus 3/4 werkt niet... maar heb dit nooit echt goed getest...
 
Back
Top