• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Behringer FCA1616 Audiointerface - 40,-

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Tsjonge,

Ik moet even diep in mijn geheugen graven, maar volgens mij heb ik het apparaat jaren geleden, na goed overleg, van u meegekregen omdat u er niets mee kon en hem anders naar het grof vuil zou brengen. Vervolgens heb ik de FCA netjes nagekeken, software geupdate en de juiste drivers gevonden en toen vele jaren plezier van gehad en nu probeer ik hem te verkopen voor een klein bedrag. Lijkt me prima zo.

Ik dacht ik vertel het complete verhaal maar even, want het staat wel een beetje raar uw korte bericht in mijn verkoopdraad, vind ik.
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top