Let op “James” uit “Valkenburg” op Marktplaats...of in elk geval de accountduur.

Ik ook niet. Je had ook nog De Vondst, zo'n gele krant. Via die heb ik mijn MS-20 gekocht, maar is wel het enige instrument wat ik via die weg gekocht heb.
Bij ons had je de Snuffelkrant.. veel gekocht en verkocht. Ik kan me geen negatieve ervaringen herinneren.
Oh, ik wel hoor. Dan praat ik over ruim 30 jaar geleden. Ik wilde m'n MSX computer met software verkopen. Ik werd gebeld met het voorstel dat de computer gekocht zou worden door de beller voor een habbekrats maar dat een 'vriend' veel geld over had voor de overname van de software die een dag later zou komen om dat op te halen en dan voor dat deel te betalen. Ik vond dat in die tijd wel goed bedacht.
 
In de regio Amsterdam had je de ViaVia, een krantje op geel papier en verscheen 2 keer per week..
 
In Rotterdam had je De Partikulier, koste een paar gulden maar er ging dan wel een zee aan spullen voor je open. Veel gekocht zo in mijn tienertijd. Ook verkocht trouwens.
 
Back
Top