Geomasonic - Shadow World

Zit heel goed in elkaar, echt top. En over de hoofdtelefoon echt een genot om naar te luisteren. Ken je de soundtrack va Good Time door Oneohtrixpointnever? Daar deed me dit aan denken. Onder de indruk!
 
Lekker donker in deze schaduw 8)
Ligt goed in het gehoor, zeer uitgebalanceerd en prima score materiaal inderdaad :okdan:
 
Zou het kunnen dat je NIN in je audiocollectie hebt? Ik hoor er echt een Reznor en Cortini stijl in. Autechre en Aphex Twin proef ik er ook wat in. Knappe track die ingehouden is en los barst op de juiste momenten. Veel bewondering hiervoor!:okdan:
 
IJzersterke track zeg. Het meeste is al gezegd. Ik sluit me verder aan bij egres voor wat betreft pads of iets dergelijks. Het stuk vanaf 2:53 leent zich hier uitstekend voor. Even de beat half tempo en het geheel laten slepen, batterij opladen voor deel 2. Maar dat is dan ook het enige dat ik kan verzinnen :).
 
Zo, ik heb gestemd. Op iedereen!!!! Want iedereen is het waard om te winnen.. Er mogen geen verliezers gecreeërd worden in deze mooi wereld. Laat me wel zeggen dat ik de allerbeste track vind : van GEOMASONIC ! Ik hoop dat hij mag winnen... Dat is ook mijn pronostiek. Iedereen van harte proficiat met jullie bijdrage.
 
Deze is gewoon af. Iets te lang misschien, maar dat is bijzaak. Je hebt mijn stem.
 
Zit heel goed in elkaar, echt top. En over de hoofdtelefoon echt een genot om naar te luisteren. Ken je de soundtrack va Good Time door Oneohtrixpointnever? Daar deed me dit aan denken. Onder de indruk!

En ook over mijn nieuwe speakers 8). Top!
 
Ja vette vibe en groove. Geeft echt een soort NIN/Matrix gevoel!
Soms worden de glitchy hard-panned ritmes me wel net iets te veel.

Qua sound design zit deze wel echt lekker in elkaar hoor :)
 
Back
Top