U Know Why

Ik vind de bassline leuk. Doet me wat denken aan jaren 80 muziek. Volgeens mij zou een vocoder-vocal sound leuk staan bij 2:35 en daarna als de beat er bij komt. Nu nog beetje kaal, maar niet per sé té kaal imo.
 
Jaaa.. ik houd ook heel erg van de retro-feel synth tracks. Heel knap gedaan. Heeft een enorme jaren 80 vibe... heb ervan genoten!! Het einde is helemaal geweldig!! Knap gedaan en meer graag :okdan: :D
 
Yup, heerlijke 80ties shizzle! Deze track klopt helemaal, hoeft voor mij nix meer bij. Leuke kloppende details ook, zoals die bass pitchbend op 2:50 en het eind. Good job!
 
Goed gedaan en goede mix ook,ik zou enkel de kick wat bijwerken,een weinig zwaarder (low mid punch) maken en de click in het hoog lichtjes uitnotchen zodat hij iets minder fel klikt.

EDIT: De twee andere tracks klinken perfect,heel goed gedaan!
 
Bedankt voor het luisteren!

Solidtrax Ja zijn allebei ook heerlijke tracks!! Dank voor het delen. Ik volg je op soundcloud ;-)

Thanks 3ddie! - en leuk dat je ons volgt!

Yup, heerlijke 80ties shizzle! Deze track klopt helemaal, hoeft voor mij nix meer bij. Leuke kloppende details ook, zoals die bass pitchbend op 2:50 en het eind. Good job!

Tof dat die details opvallen en dank Fifth Bot ! TAL U-NO-LX leent zich daar prima voor.

Goed gedaan en goede mix ook,ik zou enkel de kick wat bijwerken,een weinig zwaarder (low mid punch) maken en de click in het hoog lichtjes uitnotchen zodat hij iets minder fel klikt.

EDIT: De twee andere tracks klinken perfect,heel goed gedaan!

Thanks egres - Details nemen we mee voor als er een EP uit komt met deze en meer 80's tracks.
 
Back
Top