• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

TK: Korg Volca Bass, Beats & Keys + Korg Monotron Delay + M-Audio Midisport 2x2

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

OneTwoTen

Nieuwkomer
Lid sinds
11 december 2014
Berichten
1
TK: Korg Volca Bass, Beats & Keys + Korg Monotron Delay + M-Audio Midisport 2x2

Bij deze bied ik te koop aan:

Korg Volca Bass, Beats & Keys
Een tijd geleden overgenomen van een ander forumlid. Ze zijn nog haast ongebruikt en in zeer goede staat. Ik heb deze set gekocht als start van een nieuwe hobby, maar die is niet echt van de grond gekomen, vandaar dat ik het nu verkoop. Naast de drie Volca's krijg je ook nog de daisychain van http://kvgear.com/ . Hierdoor heb je maar 1 adapter nodig om alle drie de Volca's van stroom te voorzien. Je krijgt er uiteraard ook een officiële Korg adapter bij en nog een Belkin Rockstar erbij (passieve mixer) die ik zelf ook kreeg bij de koop.
Vraagprijs: €300

Korg Monotron Delay
Nagenoeg in nieuwstaat
Vraagprijs: €30

M-Audio Midisport 2x2 Anniversary Edition incl. MIDI kabel
In nette staat incl. MIDI kabel
Vraagprijs: €35

Voor foto's of vragen stuur een bericht!
Ophalen kan in Delft of op Leiden of Den Haag Centraal.
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top