Frotje - Syndrome_pt1

Zit leuk in elkaar met voldoende afwisseling, en die gitaar is inderdaad lekker.
Maar het mist qua geluid op één-of-andere manier wat samenhang en qua energie blijft het ook wat vlak terwijl daar volgens mij meer potentie voor aanwezig is.
Juist die laatste maat, waar het nummer mee eindigt, had eerder in het nummer kunnen zitten als bridge, even een space-out stukje, en dan weer de draad oppakken ofzo.
Alles bij elkaar vind ik het toch een prima prestatie!
 
vind het vanaf de drums pas interessant en boeiend, het intro vind ik er eigenlijk niet bijpassen
 
Na een wat onsamenhangend intro kwam er toch wel een verrassend lekker sfeertje los, lekker drummetje en lekkere sounds.. :)
Terwijl ik luisterde hoopte ik op nog zo een verassing als in intro>maintheme.. maar het bleef uiteindelijk net iets teveel hangen in hetzelfde..
Zeker geen prutswerk dit! Mix en sfeer zijn goed.. :)
 
Geen idee of het nu nog gelezen zal worden.
Ik heb donderdag of vrijdag mijn stemmen gegeven en zaterdag ging de contest 'op slot',.... op dat moment kon ik ook geen lovend commentaar meer geven.

Op mijn lijst scoorde je: 8,5 +++ +
Daarmee scoorde je bij mij duidelijk veeeeeel hoger dan dat je in het tussenklassement stond, dus ik heb je een punt gegeven.
Bovendien ben je één van de weinigen met +++ voor de synth geluidjes. Die vind ik heerlijk,.... misschien niet super origineel (veel JMJ geluidjes/effecten), maar ik houd er van. Combinatie met de gitaar klinkt ook heel tof.
Naar mijn bescheiden mening dus zeker geen prutswerkje! Of anders een wel erg lekkere ;)
 
Allen dank voor de stemmen en reacties! Vond het leuk om mee te doen.
Ook om alle mede inzendingen te beluisteren. Kost wel wat tijd, maar zeker de moeite waard.

@Michel_B: ook bedankt voor je reactie. Ja Er zit id wel knipoog naar jmj in verwerkt.

volgend jaar een meer catchy titel
 
Back
Top