• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

eurorack modules Make Noise WMD/SSF WMD Analogue Systems

G

Guest

Guest
alles in perfecte nieuwstaat, zonder rash - gewoon echt perfect

Make Noise Rene €325
sequencer met heel veel mogelijkheden, maar wel fijn mee te werken, gekwantiseerde en ongekwantiseerde cv output

WMD/SSF Mini Slew €150
uitgebreide function generator

WMD Multimode VCA €150
dibbele vca met heel veel extra's en slimme schakelingen

AS RS95E €190
ems synthi oscillator (licensed) met een paar extra's. deze is al met het nieuwe dual bus systeem, dus direct aan te sluiten op eurorack (en ook op rs-integrator)

ook nog:
pittsburgh timetable €125
clock divider en pattern generator (links de klok gedeeld door 2, 4, 8 en 16 - rechts ook, maar met variabelen zodat je m strak kan laten meelopen of uit de pas - alternatieve patterns etc
heel fijne module. de set met alternatieve logic chips zit er ook bij. helaas was het frontje gekrast en dat heb ik zwart gemaakt. vandaar de lage prijs. en als je hem samen met een van de andere modules koopt, mag deze weg voor €100. gekker kan echt niet.
timetable.jpg

ophalen in Oostvoorne of aangetekende verzending

wat ruil betreft: ik ben alleen nog op zoek naar een paar verbos modules, verder geen ruil. sorry.
 

Attachments

  • mm vca.jpg
    mm vca.jpg
    99,5 KB · Bekeken: 119
  • rene.jpg
    rene.jpg
    90,1 KB · Bekeken: 107
  • rs95e.jpg
    rs95e.jpg
    74,1 KB · Bekeken: 115
  • mini slew.jpg
    mini slew.jpg
    94,4 KB · Bekeken: 112
rené is verkocht.

de andere modules zijn er nog. ik kan ze stuk voor stuk echt aanraden.
 
wmd multimode vca €150
wmd/ssf mini slew €150

analogue systems rs95e dual connector €190

pittsburgh timetable 'custom front' €125

prijzen zijn vast tenzij je meer dan 1 module overneemt
 
Back
Top