• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Analogue Systems RS510e trapezoid generator (ook voor eurorack)

G

Guest

Guest
Analogue Systems versie van de ems-trapezoid. erg leuke module, ook geschikt voor eurorack (komt met AS-stroomkabel met verloopstekker voor eurorack)

helaas heeft deze een klein probleem. de cv input voor de decay doet niets. misschien de input jack zelf die lam is of zo - ik kan me niet voorstellen dat het een ingewikkeld elektronisch probleem is, de decay instellen met de potmeter werkt nl precies zoals het hoort.

verder heeft de eerste eigenaar 2 van de schroefgaatjes wat uitgeboord om de module in een doepfer rek met threaded inserts (ik ben een sliding nuts fan, nooit een probleem of kier!!) te passen. je ziet het bij 1 gaatje en hel klein beetje, als ie ingeschroefd zit.

vanwege het bovenstaande is de prijs minder dan de helft van een nieuwe: €150

inruil van verbos sequence selector of complex oscillator (ik betaal bij) welkom, ook verbos multiple (jij betaalt bij)
0trap1.jpg
0trap2.jpg
0trap3.jpg
 
:slotje: svp, beter misschien 1 nieuwe draad voor wat ik te koop heb, met 1 x per 3 dagen schoppen. bedankt.
 
Back
Top