• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

eurorack: Enclave Studio case 2x104hp, erg mooi

G

Guest

Guest
Bijzonder mooie eurorack case van Enclave, met de supermooie military grade coating

2 x 104hp cm of 15 diep, dus prachtige solide kast waarin je alles t/m de zeroscillator en dieper in kwijt kan.
sliding nuts, dus geen kieren; komt met ruim voldoende 2,5mm schroefjes en nylon washers.

De coating is zeer bijzonder, Enclave maakt ze niet meer. Had al eerder de 12u portable case, maar de Studio case van Enclave heb ik nog niet eerder gezien in Europa.

prijs is €400- de case kan worden opgehaald of zeer goed verpakt (en verzekerd) worden verstuurd.


ruilen kan eventueel, ik zoek nog het volgende: verbos random sampling, sequence selector, multiple, complex oscillator, make noise dpo, endorphin grand terminal, gateway, amsynths8014, ajh ring mod, vermona tai-4, doepfer a190-4 - € +/-j komen we wel uit. verder geen ruil, sorry.
 

Attachments

  • encl2.jpg
    encl2.jpg
    86,3 KB · Bekeken: 107
  • encl1.jpg
    encl1.jpg
    59,3 KB · Bekeken: 91
  • encl3.jpg
    encl3.jpg
    87,1 KB · Bekeken: 90
  • encl5.jpg
    encl5.jpg
    101,2 KB · Bekeken: 82
  • encl4.jpg
    encl4.jpg
    75,8 KB · Bekeken: 90
ps de case komt uiteraard ook met voeding, werkt perfect en (zie foto's) is verder als nieuw. rookvrij, huisdiervrij.
 
kick

voor de liefhebber zijn er vanaf morgen 2 beschikbaar. als mijn DIY project werkt, dan.
 
DIY in gebruik, staan hier 2 mooie enclave cases, eigenlijk in de weg.

komen eigenlijk nooit voorbij in Europa en zijn echt mooie strakke kasten.

400 of 2 voor 750
 
ik doe er gratis 22 tiptop stackcables bij, type 1 (10 rood, 5 geel) en type 2 (2 rood, 3 geel, 2 blauw) + 7 ad infinitum patch kabels, div kleuren en lengtes.
 
laatste schop -
375 per stuk of doe en goed bod, maar dan wel de komende dagen, anders gaan ze weer naar het buitenland.

en dan komen ze niet meer voorbij en moet je alsnog een plastic mantis kopen..... :W

ruilopties:
makenoise dpo, verbos random sampling, verbos complex vco, verbos sequence selector, amsynths am8014
en ik betaal netjes bij waar dat redelijk is.
 
1 case verkocht, nog 1 beschikbaar.

€375 of ruilen met verbos oscillator, sequence selector of random sampling. of amsynths am8014
 
Back
Top