Berichten van vandaag is weg

Het is bekend dat het een veel gebruikte feature is/was en eerlijk gezegd vond ik hem zelf ook best handig. :)

Op die manier zijn de voorstanders van beide oplossingen tevreden?

Wat ik graag wil voorkomen is onduidelijk over de functionaliteit van het forum. Voor veel gebruikers was het verschil tussen beide opties onbekend en onduidelijk. En dat is op zich niet onlogisch omdat het verschil minimaal was. Ik zou eigenlijk eerst willen begrijpen welke functionaliteit uit Berichten van vandaag nu niet beschikbaar is maar wel wordt gemist.
 
Bedankt voor je reactie, maar, om hetzelfde voorbeeld te gebruiken, dat TR8S-topic heb ik niet recentelijk gelezen; de open brief wel, maar zeker vandaag nog niet. Beide topics hebben voor mij dus nieuwe berichten.
Ik weet niet of je de tijden kunt lezen op deze screenshot, maar er de open brief staat er niet tussen, en bijv. het 'schroom'-topic van Enzo ook niet, allemaal topics die ik wel heb gelezen maar nog niet de laatste berichten.

Ik weet nog niet welk TR8S topic je bedoelt. Kun je een link posten?
Als je de open brief vandaag niet hebt bekeken EN hij verschijnt bij jou niet in Nieuwe berichten, dan sta ik voor een raadsel. Ik kan het op dit moment niet verklaren. Misschien kun je proberen je browser cache te legen? Hoe dan ook zouden die discussies wel getoond moeten worden in Nieuwe berichten. Als dat naar behoren werkt, mis je dan nog functionaliteit?
 
Wat ik graag wil voorkomen is onduidelijk over de functionaliteit van het forum. Voor veel gebruikers was het verschil tussen beide opties onbekend en onduidelijk. En dat is op zich niet onlogisch omdat het verschil minimaal was. Ik zou eigenlijk eerst willen begrijpen welke functionaliteit uit Berichten van vandaag nu niet beschikbaar is maar wel wordt gemist.

Voor mij is dat simpelweg de nieuwste berichten in chronologische volgorde. Hoe ik het SF altijd gebruik(te):
-Als eerste klikte ik op het tabblad 'Berichten van vandaag'.
-Ik klikte op een interessant topic.
-Ik klikte op 'Eerste ongelezen bericht'.
-Ik kon precies verder lezen waar ik gebleven was.
Later op de dag nog eens kijken? Dan was in één oogopslag te zien in welke topics nieuwe berichten waren sinds mijn laatste bezoek.
 
Snap niet zo goed waarom mijn post werd weggehaald? Telt mijn ervaring niet mee of zo? Als je dit weer weghaald van Lansberg, kan je van mij op het dak gaan zitten...
"Fatal error: Allowed memory size of 268435456 bytes exhausted (tried to allocate 10489856 bytes) in /home/synthforum/public_html/forums/core/vb/api/logwrapper.php on line 74

Fatal error: Allowed memory size of 268435456 bytes exhausted (tried to allocate 4198400 bytes) in /home/synthforum/public_html/forums/core/vb/db/assertor.php on line 286"
 

Attachments

  • 1.jpg
    1.jpg
    7,7 KB · Bekeken: 79
Voor mij is dat simpelweg de nieuwste berichten in chronologische volgorde. Hoe ik het SF altijd gebruik(te):
-Als eerste klikte ik op het tabblad 'Berichten van vandaag'.
-Ik klikte op een interessant topic.
-Ik klikte op 'Eerste ongelezen bericht'.
-Ik kon precies verder lezen waar ik gebleven was.
Later op de dag nog eens kijken? Dan was in één oogopslag te zien in welke topics nieuwe berichten waren sinds mijn laatste bezoek.

OK. Alles wat je genoemd hebt, zit momenteel in Nieuwe Berichten. En je hoeft zelfs een stap minder te nemen :).
 
Ik bedoel dit topic: https://www.synthforum.nl/forum/algemeen/nieuws/219681-roland-tr-8s/page30.
De browsercache legen heeft helaas niet geholpen.

Ik zie inderdaad dat er in deze discussie vandaag nog is gereageerd. Ik kon deze discussie eerder niet vinden omdat ik zocht TR8S zonder streepje. Hoe dan ook, ik kan het probleem op dit moment niet reproduceren. Het lijkt erop dat ik alles te zien dat nieuw is. Vandaag is er op de server wel gewerkt aan het systeem dat de cache daar bijhoudt. Ik kan niet zeggen of dat er iets mee te maken heeft. Ik kan alleen aangeven dat ik het zal meenemen voor de lijst met zaken die opgelost dienen te worden.
 
Snap niet zo goed waarom mijn post werd weggehaald? Telt mijn ervaring niet mee of zo? Als je dit weer weghaald van Lansberg, kan je van mij op het dak gaan zitten...

Ik heb een heerlijk dakterras van 70 m2. Even los van het weer van vandaag ben ik dus niet zo onder de indruk van je reactie.

Er zijn 4 redenen waarom ik je post heb weggehaald:
1. Ik heb gevraagd om voor elke issue een apart draadje aan te maken.
2. Je post was compleet off topic.
3. Ik heb vriendelijk gevraagd om feedback opbouwend te brengen. De afgelopen 10 dagen heb ik letterlijk elke vrije minuut in het forum gestoken. De rek begint er nu wel een beetje uit te raken als het gaat om het flexibel opvangen van nijd en sarcasme. Ik zou het waarderen als je daar ene beetje rekening mee zou willen houden. Ik doe dit niet alleen voor mezelf.
4. Je issue was alweer opgelost voordat je je bericht had gepost.

https://www.synthforum.nl/forum/alg...richtlijnen-voor-het-reageren-in-dit-subforum
https://www.synthforum.nl/forum/algemeen/mededelingen/222847-synthforum-upgrade

"Fatal error: Allowed memory size of 268435456 bytes exhausted (tried to allocate 10489856 bytes) in /home/synthforum/public_html/forums/core/vb/api/logwrapper.php on line 74

Fatal error: Allowed memory size of 268435456 bytes exhausted (tried to allocate 4198400 bytes) in /home/synthforum/public_html/forums/core/vb/db/assertor.php on line 286"

Dank voor deze melding. Net als die van Hilltree (die een bijna exact dezelfde melding heeft gedaan in dit draadje) zal ik het opnemen met onze chef bezemkast.
 
Ik kijk dus de gehele dag tegen maar 2 begonnen post, zie screenshot [ ook al heb ik vandaag vakantie en zit elke seconden de F5'en]
Screenshot gemaakt om 19.42
Natuurlijk heb ik alle bekende trucjes al geprobeerd .............;)

Doe er je voordeel mee , succes.
 

Attachments

  • Image (Medium).jpg
    Image (Medium).jpg
    19,5 KB · Bekeken: 76
Helaas ben ik na mijn laatste post even uitgelogd , en heb op de button "alles verwijderen" geklikt.
Dus alles is alweer een kwartier weg... ik moest zelfs deze thread bezoeken om er achter te komen dat jij weer op mij gereageerd hebt hier.


enige wat ik in nieuwe berichten zie is een leeg veld met daarin "
  • Home
  • Nieuwe berichten

[h=1]Nieuwe berichten[/h]
Collapse


Er zijn geen resultaten die aan deze criteria voldoen.







"
 
Het rare is, dat er eigenlijk helemaal geen nieuwere berichten in het synthforum feedback staan [ zie bijlage] op het tab "forum"
Deze screenshot is gemaakt om 20:17
 

Attachments

  • Image 2 (Medium).jpg
    Image 2 (Medium).jpg
    39,8 KB · Bekeken: 80
Ik snap er niets van... Spijtig genoeg is Copini op dit moment erg druk met andere zaken. Ik zal Berichten van vandaag zo direct opnieuw (tijdelijk) beschikbaar maken. Dan kun je in elk geval weer even verder.
 
ls je forums markeert als gelezen, zullen de berichten dus niet meer terugkomen. Misschien moet je de titel van de tab niet lezen als "Nieuwe Berichten" maar als "Ongelezen Berichten". Ze verdwijnen dus uit het overzicht als ze als "gelezen" zijn gemarkeerd. Kan het zijn dat je voor deze screen dump de forums als "gelezen" hebt gemarkeerd?

Nee, ik had er toen een halve dag niet naar gekeken. Inmiddels een paar uur verder, maar klikken op Nieuwe berichten geeft me nog steeds maar 4 threads.
 
Juist doordat zoveel dingen op elkaar lijken volstond voor mij een foto zoals ik synthforum aantrof toen ik het opende van morgen en bedoelt als ondersteuning voor wat je al was tegen gekomen.
Maar goed ik ga geen ruzie met je schoppen, ik ga nu lekker niet meer meedoen, hoef je iig geen tijd meer aan mij te besteden, even goeie vrienden en ik zit ook op een dak van 850 m2, ik woon er...

2. Je post was compleet off topic.


Dank voor deze melding. Net als die van Hilltree (die een bijna exact dezelfde melding heeft gedaan in dit draadje) zal ik het opnemen met onze chef bezemkast.
 
Juist doordat zoveel dingen op elkaar lijken volstond voor mij een foto zoals ik synthforum aantrof toen ik het opende van morgen en bedoelt als ondersteuning voor wat je al was tegen gekomen.
Maar goed ik ga geen ruzie met je schoppen, ik ga nu lekker niet meer meedoen, hoef je iig geen tijd meer aan mij te besteden, even goeie vrienden en ik zit ook op een dak van 850 m2, ik woon er...

De melding die je doorgaf over de fatal errors, die waardeer ik. En die leek sterk op die van Hilltree. daar hebben we het verder niet over. De vier punten die ik noemde, hebben betrekking op het verwijderen van je eerdere post. Je vroeg waarom je post was verwijderd en ik heb daarop geantwoord.

Succes vannacht, het stormt in Amsterdam.
 
Back
Top