• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Stylus,Waves Renaissance 3.6

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Kevin

Tis niet te gleuven
Lid sinds
25 augustus 2002
Berichten
3.258
Ik bied aan de volgende 2 softwarepakketjes maar daar hoort een verhaaltje bij..
Deze zijn geregistreerd en moeten worden overgezet maar dit kost geld..(wat ik er niet aan uitgeef) als je dit NIET doet werkt het gewoon simpelweg niet! (De Waves valt wel te regelen maar Stylus werkt gewoon NIET)

Klinkt allemaal heel dramatisch (is het ook) want ik gebruik ze helemaal niet meer aangezien ik geen VST Host meer heb waar deze plug ins onder draaien.

Bij evt. verkoop of ruil zal ik wel een brief bijvoegen waarin ik kenbaar maak dat ik de software wil overdragen aan de (koper) en dat ik alle bestanden heb verwijderd van mijn PC.

Hier houd voor mij het verhaal op en dan zul je de rest zelf moeten doen. (of het moet zijn dat je heel handig bent met software etc.etc. ;)


Het gaat dus om het volgende

Waves Renaissance Native Bundel 3.6 (Galm,EQ en Compressor) klinken gewoon supergoed !
(dit is wel draaiende te krijgen door te melden dat je een nieuwe PC hebt gekocht)maar officieel de zaak over laten zetten moet ook geld kostten Deze draait NIET onder OSX

Spectrasonics Stylus is een heel leuke VSTi drummodule maar deze vragen cash om de licentie over te zetten (belachelijk)


Doe maar een leuk bod of ruil maar kopen is eigen risico...krijg je het draaiende op welke manier dan ook dan is dat mooi meegenomen en anders jammer (ik sta hier in elk geval niet voor in)

Tevens heb ik ook nog een Zoom RFX-1000 Effectenprocessor (Alles mag samen weg voor 110 €) wel ophalen dan...
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top