Probleem met cubase VST

BananaWorld

Addicted to Music
Lid sinds
4 oktober 2002
Berichten
2.503
Locatie
Flevoland
Ik was aan het proberen de controllers van mijn oxygen 8 toe te wijzen, wat niet helemaal lukte (en natuurlijk weer veel setting uitgeprobeerd), maar opeens wordt mijn midi-data niet meer doorgestuurd naar de softsynths.

Nu heb ik de midi-thru wel aanstaan, maar hij doet het nog steeds niet.
Als ik speel op mijn keyboard, dan komt er wel een signaal van midi-in, maar geen midi-out. Als ik echter een midi-file afspeel, dan stuurt hij ze wel door naar de sofsynths.
Dus het lijkt me dat het ergens fout gaat om het signaal door te sturen.

Heeft iemand misschien nog ideeen waar ik naar kan kijken.

M.v.g.
de Wereld van de Bananen.
 
Als je de oxygen ff niet als controller instelt, maar alleen als midikeyboard zeg maar, dus dat je alleen de softsynths aanstuurt, heb je dan nog steeds het probleem?

-- HW
 
Dat dacht ik al. Maar misschien moet je toch nog ff op zoek naar iemand die echt verstand van cubase heeft, aangezien het te stom voor woorden is dat je de oxygen niet tegelijk als controller en keyboard kan gebruiken. Ik werk voornamelijk, wat midi betreft, met FL Studio en daarin is dat geen probleem.

--HW
 
Maar het probleem is nu helemaal opgelost. Ik kan de draaiknoppen gewoon instellen met het 'Set CTRL' en het keyboard werkt ook, dus nu ben ik uit de problemen.
 
Back
Top