Bouwverslag Gyraf SSL Kloon

rimg0035zg5.jpg


nog meer onderdelen :)

de travos zaten erbij maar de verkoper zag (had printplaatjes meegenomen) dat de travos ook op de printplaat kunnen
dus heeft ie die maar ffies besteld wat een service wat een service :D

de cases gaan er als volgt uitzien :
http://img522.imageshack.us/img522/2892/sslorangepluslogoru5.jpg

vca's zijn ook besteld nu alleen de sifam meters nog
 
Ben ook mmaar aan het bestellen geslagen, moet eens beginnen :)
Boards zijn in bestelling en ben nu via tenmilecreek de VCA's aan het bestellen, er zitten er 3 op het board maar misschien handig om er meteen meer te bestellen voor iemand anders?
Iemand interresse?
 
Ik wil wel meedoen. Wat kosten ze per stuk? Ik twijfel nog tussen het bouwen van 1 of 2 klonen.
 
dank champ. Ik was net zelf zo slim geweest om eens wat omhoog te scrollen in deze thread en had ze toen ook gespot...:o: :engel:
 
kreeg gisteravond nog deze mail over de VCA's en misschien een interresant board voor de GR meter in led uitvoering.

Jeffrey;

Thanks for the inquiry. I do have the 2180LB pre-trimmed in stock at $5.75 each. Shipping to the Netherlands via USPS Priority Mail International is $20.00 US. Although they can be placed in an envelope and sent via letter-class mail at lower cost I do not recommend it.

I accept PayPal to ID: ka-electronics@tenmilecreek.net

For 5 2180LB plus shipping the total would be: $48.75 US.

I also have GR meter PC boards if you need them for a project: http://www.picocompressor.com/picocomp/grmeter.htm They are $6.50 each.

Regards;

Wayne Kirkwood
 
Ben er zelf een aan het bouwen met die led meter. Je kan hem schakelen tussen 20 db, 10 db of 5 db full scale.
Is dus wel wat beter afleesbaar dan zo'n Sifam maar wel minder stijlvol.
Let ook op dat je geen super bright led's koopt....je meter verandert dan in een soort lichtorgel.

Wilde zelf blauwe led's en de goedkoopste waren dus super bright. Iets zwakkere blauwe leds zijn gelijk weer een stuk duurder :(
 
Voor de mensen die geintereseerd zijn in de VCA's en eventueel de GR meter led boards, die geef ik tot zaterdag de tijd om mij te PB'en, dan ga ik bestellen.

Ikzelf neem 6 VCA's + 1 board = $ 41,- ex verzenden
Hazes neemt 6 VCA's + 2 boards = $47,50 ex verzenden

Verzendkosten zijn in totaal $20,- dus hoe meer zielen des te goedkoper het word.
 
Update:

fastgraph is ook in for 3 VCA's.

Andere vraag richting Radiance: heb jij nog het ontwerp van jou panel of heb je die niet bij schaeffer laten maken?
 
dat gezamelijk bestellen lijkt goedkoop en handig maar...

hebben jullie ook rekening gehouden dat je het hier in nl ook nog eens naar mekaar moet gaan zitten opsturen
 
er zijn nog wat dingentjes die ik zoek

- een printplaathouder om zo goed mogelijk te solderen en niks te beschadigen

- een rubberen mat om alles op te leggen en dat niks van tafel rolt (denk aan een deurmat maar dan dunner)

- een spannings meter om alles door te meten zodat alles wat erop komt ook klopt

de winkel waar ik zon beetje alles besteld heb had dit niet meer liggen
wie weet een winkeltje, internetshop waar ik di kan aanschaffen?
 
misschien niet het goedkoopst, maar ze hebben dat allemaal bij conrad.
 
Ik zou voor RS electronics gaan, je moet toch ook al je parts voor de SSL bestellen, ze zijn goedkoop, snel, hebben (bijna) alles en GEEN verzendkosten en ook nog eens op rekening betalen. (als je veel besteld is je factuur alleen 10 pagina's groot! }:| )

http://www.rs-components.nl
 
Origineel geplaatst door radiance
Rs levert alleen aan bedrijven....

als je een btw nummer hebt komt het ook wel goed
 
Origineel geplaatst door radiance
Rs levert alleen aan bedrijven....

Rs levert ook aan particulieren, alleen ff vooruit betalen.
Je kan net zoals bij Farnell een lijstje maken en deze faxen.

F.
 
Net vast wat spullen gehaald bij stuut en bruin, connectors en dat soort zaken en wat tantaal elco's die alleen per 25 gingen bij RS etc.
Nu heb ik ook een ledbar (kingbright) meegenomen met 10 leds voor de GR meter (4 euro) en denk dat ik die ga gebruiken.
Iemand nog een idee om die mooi in het panel te bouwen? ik zat te denken om iets te maken met een melkglas/rookglas plaatje en hem daar achter te plaatsen en dat plaatje dan op het panel te verlijmen OID.
Dan hoeft het gat niet zo super netjes te zijn en staat ook wel chique denk ik..
Waar haal ik dat? iemand een idee.. heb natuurlijk maar een stukje van 2 bij 6cm nodig ofzo en ben bang dat ik meteen een plaat van 1x1m moet kopen dan.
Voor de mannen die de VCA's en GR board mee hebben besteld, ze zijn al in NL aangekomen, ik verwacht ze eigenlijk wel vandaag of morgen.

ledbar.jpg
 
Back
Top