Logic 6 op 2 MAC's...

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Chille

Ingeburgerd
Lid sinds
30 Maart 2003
Berichten
70
Locatie
BELGIEEEEEEEEE
Een vriend en ik hebben beide een nieuwe mac gekocht. Feit is nu dat mijn muziekgenoot Logic 6 Pro heeft gekocht, bijna 1000 euro!!!!

Ook al ben ik principieel tegen copieren en al dat gedoe (:engel: ) toch had ik gehoopt om de Logic van mijne maat ook op mijn Macje te installeren (sorry mijnheer Jobs)...

Nu blijkt dat met een hard-key te werken, maw. een ding dat je in een usb poort moet proppen, alvorens dat je programma werkt.

Heeft er iemand ervaring mee, en eventueel een oplossing om alsnog "slechts" 1000 euro te moeten betalen om Logic op 2 Macs te krijgen?


:okdan:
 
Als je gelijktijdig op de twee Mac's wil werken kun je het "shaken" want de key moet in je Mac hangen.

Ik zag van de week een aanbieding hier op het forum van € 699,- misschien is dat iets voor je.

Het is zo fijn om een geregistreed exemplaar te hebben, geloof me!

Ik heb er iig veel plezier van.

:doei:
 
Gelul dit, je vraagt hier om een crack voor Logic, niet meer en niet minder.

Als ik me niet vergis (maar ik kan me dus vergissen gehehehe) kunnen de beheerders van websites (en dus forums) in Nederland verschrikkelijk veel gezeik krijgen als er cracks en dergelijke op te vinden zijn.
Dat nog compleet los van het feit dat je maar voor je spullen betaalt. Als je hier op dit forum op marktplaats een minimoog te koop ziet staan vraag je toch ook niet om het adres van de verkoper om hem gratis "op te halen"?


Dan nog even dit, Logic Expres is 3x zo goedkoop, doe er je voordeel mee.
 
Re: Logic 6 op 2 MAC's...

Origineel geplaatst door Chille

Heeft er iemand ervaring mee, en eventueel een oplossing om alsnog "slechts" 1000 euro te moeten betalen om Logic op 2 Macs te krijgen?

Bericht door een moderator:
Met je XS-key in de hand helpt Mopro je door het ganze land.
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top