[K2000VPR] wat issie nog waard?

Lacertus

*ISOCHRONE*
Lid sinds
2 mei 2003
Berichten
2.114
Locatie
0492
Hoi!

Ik heb een Kurzweil K2000VPR met os3.54J... Een toppertje! Ik heb er ruim een jaar mee gespeeld, en heb nu een K2000 keys os3.87... Ik heb beide na laten kijken door Kurzweil in Duitsland. Beide trouwens zónder sample-optie...

Nu bleek dat bij de VPR de 'houders' van het sample geheugen waren doorgefikt. Blijkbaar heeft een vorige eigenaar twee verschillende soorten RAM modules in het machientje gefriemeld, en is het daarom doorgefikt.
Hoe het ook zij, het is onmogelijk om er nog RAM modules in te mikken, zonder een reparatie van ong. 850EUR (wordt aanmerkelijk goedkoper als er een donor machine zou zijn... het moederbord zou kompleet vervangen moeten worden...).

Voor de rest doet hij het prima! De synth-engine is prima in orde, en de typische Kurzweil sound staat als een huis... Je kunt er dus geen samples meer inladen... Kwa uiterlijk is het nog prima, paar ondiepe krasjes bovenop...

Mijn vraag aan u allen: wat is een dergelijke synth nog waard??? Wat kan ik er voor vragen?? :confused:

Groet,
Roy
 
Zonder het sample geheugen wordt hij minder interessant en moet
je de prijs aanpassen.

je moet denken aan ca 300 euro...
 
Origineel geplaatst door bobaphat
bedoel je nou de key of de rack versie?

Kurzweil K2000VPR met os3.54J, de R staat voor 'Rack'

idd, meer dan 300 euro is ie zeker niet meer waard, en dan mag je nog je handen dichtknijpen, je krijgt tenslotte een kapotte synth...
 
VPR: dit is de rack versie :geslaagd:

Trouwens, de keys versie met v3.87, en 16MB geheugen, wat mag je daar nog voor vragen? Zelf denk ik 600EUR...

Groet,
Roy
 
Origineel geplaatst door Lacertus


Trouwens, de keys versie met v3.87, en 16MB geheugen, wat mag je daar nog voor vragen? Zelf denk ik 600EUR...

Groet,
Roy

Eerder 450...een complete V3 met romboard en roms en sampling kom je tegen vanaf zo'n 600 euro
 
Back
Top