• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

MAM Warp 9 - Analoog Filter

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

4-Tek

Overjarig lid
Staff member
Lid sinds
10 oktober 2001
Berichten
1.935
Locatie
Pijnackert
Goed klinkend analoog filter + distortion.
Dit ding kan op allerlei manieren worden ingezet. Het filter is met midi te bedienen voor leuke filtersweeps. of kan door de ingebouwde LFO worden aangestuurd. Voor leuke effecten op drums heeft ie ook een envelope follower.

Voor 100 euro mag je 'em hebben.
 
wat ik me nou al een tijdje afvraag: die input/output van dat ding, zijn die stereo of mono?

op de website en in de beschrijvingen staat er namelijk niks over...
 
Hij is mono. Het is ook maar 1 filter. Voor stereo gebruik heb je 2 filters in 1 doosje nodig zoals de Sherman
 
Sherman heeft twee filters, maar die kun je niet stereo gebruiken.. Filter 1 heeft een output die je dan weer in iets anders kunt stoppen.. Verder heeft ie een gezamelijke filter uitgang. NIET stereo dus.
 
Tja, dat hangt er natuurlijk vooral vanaf wat je hebt om te ruilen :)
 
hoeveel haast heb je in het verkopen?
 
Niet zo veel haast eigenlijk. Ik wil het ding al een paar maanden verkopen maar hij staat niet in de weg.

Mono-Poly: Wil je alles in je gearlist kwijt dan? De meeste dingen zijn wel wat meer waard dan een Warp 9. En ik heb momenteel niet echt veel geld om bij te leggen. Hoewel ik die Electro Harmonix Smallstone wel wil hebben :) Maar dan moet je wel wat bijleggen.
 
4-Tek: ik zit nu een beetje laag op geld ... mocht je em nou over een maandje over 2 nog hebben, dan heb ik zeker interesse (volgende maand eerst maar eens veel geld uitgeven aan ondertrouw ;) )
 
Origineel geplaatst door leo
De echte kosten komen daarna pas!

rofl. naja, niet voor "de dag". en ik heb het geluk dat mijn aanstaande zelf ook electronische muziek maakt ;)
 
Ik kan wel even wachten hoor. Laten we bij deze afspreken dat je em over 2 maanden ofzo komt ophalen :) Dan plak ik er even een "gereserveerd" stickertje op.
 
oohh... da's fijn. maar serieus: mocht je em voor die tijd kwijt kunnen, feel free to dump it :)
 
hehe. de kans dat ik em niet wil is erg klein hoor ;-)
 
Origineel geplaatst door Stefan
oohh... da's fijn. maar serieus: mocht je em voor die tijd kwijt kunnen, feel free to dump it :)

Alleen Mono-poly reageerde eerder dan jij dus als hij em nog wil hebben moet hij dat ff zeggen, anders gaat hij gewoon over een paar maandjes naar jou toe.
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top