"Uitspraak van de dag"

Een Nederlandse collega die geen engels spreekt maar het wel erg luid doet.

Im gonna transport myself to dc2, because I didn't can do that.


En zn voicemail.

Hello this is the voicemail of Jaap Aap, please call me later back!

1 bak ellende wordt ook direct vertaald naar het engels.
Rara wie het weet mag het zeggen :)
 
Nou vooruit, nog maar weer eentje van mn huisgenoot, ook weer tegen zn vriendin, tijd geleden al:
"Ik weet nog heel goed wat het eerste cadeautje was dat ik van je kreeg: chlamydia!"

:)

Kijk dat zijn kadootjes...:okdan:
 
shave you away wis your flowercole englisch
 
als je het mij vraagt de opmerking van vandaag :P komt van de marktplaats hier op sf

shermanfiterbank 2
ik bied mijn sherman filterbank2 aan
zo goed als nieuw
handleiding doos erbij
ik vind het maar een vreemde aparaat
500
__________________
flow
 
Voor de mensen die don diablo niet volgen op twitter/HIV, een van zn quotes...

"Willy was so poor that he even couldn't pay attention"
 
Raad maar eens wie dit geschreven heeft...

...: tyrosje heeft kick muziek nog denkjede phaser stan wel zin in namelijkç...?

Mooie zinsopbouw! Comma's, hoofdletters, alles klopt aan deze zin. Vooral het Rusische teken aan het end van de zin... die maakt het af.
 
Heheh...

Idealisme,.. da's ontdekken dat een roos lekkerder ruikt dan een ui en er dan maar van uit gaan dat je daarom beter rozensoep kunt koken!
 
ik ben nu ongeveer zo sarcastisch als een halve haring, dit zei mijn collega tegen een ietwat irritante klant. haha die is bij ons op het werk benoemd tot klapper van de week:P
 
Nou, nou, je kunt natuurlijk niet zomaar hardstyle hardcore noemen en daar achteraf heel luchtig over gaan doen.

Wikipedia:
Hardstyle, ook wel hard dance, hard trance of hardbass in het buitenland genoemd (in Nederland zijn dit verschillende stromingen), klinkt qua melodie en opbouw ongeveer als de moderne hardcore, maar is vaak ongeveer 30 BPM langzamer. Het gemiddelde tempo ligt tussen de 140 en de 160 BPM. Vaak worden de nummers wel versneld afgespeeld door dj's.

Hopelijk weet je nu wat het verschil is: het is langzamer dan hardcore, maar wordt meestal sneller afgespeeld.

als je het mij vraagt een distinctie :okdan:


in het "vocals inspreken" topic http://synthforum.nl/forums/showthread.php?t=129639&page=2
 
Back
Top