"Uitspraak van de dag"

DJ41

Lid sinds 1834
Lid sinds
20 december 2001
Berichten
1.910
Locatie
Nieuwerkerk a/d IJssel
Ik heb de laatste tijd elke dag wel een paar grappige en leuke uitspraken gezien op het forum. Lijkt me leuk om die neer te zetten om er nog eens van te genieten.

Alvast een paar die ik gezien heb:

Jena_mu6 6-6-2002:
"Patricia Paay is net zo echt als die Rolex die je voor 10 euro op het Spaanse strand hebt gekocht."

Nolet 5-6-2002:
"Ik had ooit een Yamaha RY30 Drumcomputer.

Wat een kutding! Klonk als een geit die constant staat te ruften en daarbij met hoofd op zijn voederbak mept..
"


Voeg je leuke opmerkingen toe!
8o)
 
Ok ik vond een quote op reasonstation.net die wel grappig was

Hey, What do female Reason users and pianos have in common?


When their not upright, their GRAND
 
Deze vond ik bij http://www.kniteforce.co.uk/:

Treat all DAT machines with extreme caution. They are specially designed to be incompatible with all other DAT machines, and are sensitive to light, heat, vibration, air, time of day and mood of owner - never reveal your frustration to a DAT machine, as it can feed on your annoyance and will automatically sulk. Treat it like a woman. Accept that its erratic, irrational, and daft, and liable to be inexplicable. Its also like a woman in that if you want to "create" something, your going to need one sooner or later...

..vond ik wel grappig...

Arv
 
vanaf nu weer uitspraken gezien op dit forum ?
 
Deze kon ik ook wel waarderen:

Vraag: "Wat is je beste filter-unit?"


Arveyman's antwoord:

"Mijn beste filterunit is een Moulinex Caffee-maker"


Leuk idee, zo'n Uitspraak van de dag, toch moeten de replies wel zoveel mogelijk serieus blijven. Ik bedoel; Niet alleen maar grappig worden, zodat je misschien in deze thread wordt opgenomen.... ;)
 
Zonder twijfel deze van leo:

"Af en toe vind ik mezelf ook niet leuk, echt waar, maar binnen de helft van de tijd kan je 3 x leukere apparaten vinden, meer dan 100 keer dichter bij huis, voor soms de helft van de prijs.
Dat is 1200 keer zo goed!"


uit: https://www.synthforum.nl/forums/showthread.php?s=&threadid=3317
 
maar wat dacht je van deze:

citaat:
Origineel geplaatst door JohnnyBusca
p.s. Als wij live allebei sterven dan veranderd er vanaf dat moment niets meer (alleen misschien wat langzame LFOs).

equate
 
Snatch

Snatch

Niks met het forum te maken.. maar toch leuk.. BrickTop uit Guy Ritchie's "Snatch".. op de vraag of tie suiker in zijn thee wil..

"No sugar please.. I am sweet enough myself"
 
Laatst gewijzigd:
StickX:

citaat:

Ik vindt dat deze hele thread in "uitspraak van de dag" moet!!!

Ik lach mijn reet eraf hiero!




heheheh..


Arv
 
Laatst gewijzigd:
Op de homepage van het forum staat een stukje met "Vandaag is er te doen". Daar onder staat "Vandaag is er niks te doen".

Heel mooi onder woorden gebracht, was het maar waar.. :)
 
mag je ook jezelf quoten hiero? ik ben nogal een quotezak, vandaar...
 
Origineel geplaatst door DJ41
Theoretisch kan dat niet, jezelf quoten, omdat als je iets zelf zegt dan is het geen quote meer. Technisch gezien kan het wel. :D
:confused:
Van Dale zegt:
<font SIZE=2 COLOR="#800000"><p><b><big>ci·´taat</big></b> (het ~ )</font>
<dl><dd><p><dd><b>1</b> letterlijke aanhaling uit een boek, film enz.</dd></dl>
Een citaat is in dit geval dus herhalen wat iemand gezegd heeft, met vermelding van wie het gezegd heeft.
Ik zou werkelijk niet weten waarom die "iemand" niet jezelf zou kunnen zijn.
 
Back
Top