maak van je cs1x een juno

ik vind het maar lelijke irritante gluidjes, of het nou uit een Juno of een CS1x komt..
tevaak gebruikt in teveel nummers..

:doei:
 
Origineel geplaatst door Slipperman
cs1x mag dan wel budget zijn tis een zeer bruikzame synth voor allerlij genres en ik heb dus liever zo'n ding dan zo'n vage juno...

Je hebt waarschijnlijk nooit een juno-60 gehad, want anders wist je wel dat die synth voor elke genre gebruikt kan worden. (ja ook voor Tony Banks en Vangelius).
 
Origineel geplaatst door sander
Je hebt waarschijnlijk nooit een juno-60 gehad, want anders wist je wel dat die synth voor elke genre gebruikt kan worden. (ja ook voor Tony Banks en Vangelius).

de enige paar analoge bakken die me eventueel interreseren zijn de prophet 5, de 10, jupiter 6, quadra, pro soloist, oddysee, taurus 1 en cs80...
 
Heerlijk , dit... waar was het ook alweer om te doen? :biertje:
 
Origineel geplaatst door Slipperman
de enige paar analoge bakken die me eventueel interreseren zijn de prophet 5, de 10, jupiter 6, quadra, pro soloist, oddysee, taurus 1 en cs80...
maar is dat deels omdat je sf leden hierover hebt horen schreeuwen en deels omdat T.B. ze gebruikt(e)...?

ik moet heel stiekum sander wel een beetje gelijk geven... de ju-60 is naast een bass beest ook een veelzijdige bak die je nooit in de steek laat... is minder uitgebreid maar zeker van dezelfde degelijkheid als die van de JP's...
 
Origineel geplaatst door 6 trak
de ju-60 is naast een bass beest ook een veelzijdige bak die je nooit in de steek laat...

Dit kan ik alleen maar beamen. De juno 6/60 is niet echt de meest flexibele synth, maar ondanks zijn beperkingen kan je er oneindig veel goede geluiden uithalen die in vrijwel elk genre bruikbaar zijn.
 
Origineel geplaatst door smackos
Who the FUCK is Tony Banks?

please be kidding! :confused:

Ik heb een tijdje een cs1x gehad, en ik vond (en vind) dat je voor het geld erg veel waar krijgt. Hij gaat misschien niet zo diep als een high-end synth, maar alle basics zijn er. heb er altijd met veel plezier mee gewerkt.
 
probeer deze eens wie zin heeft:

layer 1 pre 4 - brasFace #083 A noteshift-12
layer 2 pre 4 - scary 026 A noteshift- 12
layer 3 pre 5 - scary 026 B noteshift -12
layer 4 pre 4 - HybriFlA #116 noteshift -12

---- effect 1 = hall2 effect2 =chorus 3 effect3= symphonic

lfo fq 3.02
lfo depth 28
dly oft 1.6
dry wet = D<63

scheurtje niet? :okdan:
 
NOU JA ! Een prophet 5 !!! Sprekend....!!!

;) sorry .. kan het niet laten....:duivels:
 
Ja, maar dit was echt de laatste keer. :D .
Maar ik vind het wel top van je dat je je presets deelt !
 
Origineel geplaatst door bombario
Ik heb zelf ooit de Future Music-cd gehaald met een volledige CS1x demo, dus geen kwaad woord over de CS1x :) Je bent alleen wat langer bezig met editen en geluidjes stapelen enzo...

Hoi hoi,

Kan je die eens posten? Ben wel benieuwd :)

Groetjes,
Vincent
 
citaat:
Origineel geplaatst door smackos
Who the FUCK is Tony Banks?

citaat:
Origineel geplaatst door dumdumdadumdum

please be kidding!

deze? :D

_38542023_banks150.jpg


TONY BANKS

Anthony Louis Banks (Tony Banks) (born April 8, 1943) is an British politician, and member of Parliament for West Ham. He is a member of the Labour Party, and was Sports Minister from 1997 to 1999.

of deze? :dubbel:

1062.jpg


TONY BANKS

NFL Houston Texan player

PRESEASON FANTASY OUTLOOK
Banks will serve as the immediate backup to starter David Carr in Houston. He has a strong arm and experience, but Banks won't warrant much attention unless Carr suffers a long-term ailment.

o ja OF natuurlijk die ouwe lul van ouwelullenband genesis :engel:
 
Laatst gewijzigd:
Origineel geplaatst door snitch
deze? :D



TONY BANKS

Anthony Louis Banks (Tony Banks) (born April 8, 1943) is an British politician, and member of Parliament for West Ham. He is a member of the Labour Party, and was Sports Minister from 1997 to 1999.

of deze? :dubbel:



TONY BANKS

NFL Houston Texan player

PRESEASON FANTASY OUTLOOK
Banks will serve as the immediate backup to starter David Carr in Houston. He has a strong arm and experience, but Banks won't warrant much attention unless Carr suffers a long-term ailment.

o ja OF natuurlijk die ouwe lul van ouwelullenband genesis :engel:


ik wordt hier helemaal stil van... :okdan:
 
Ik denk ook dat de CS1x en CS2x zwaar onderschatte synthesizers zijn, zeker voor het geld dat ze moeten opbrengen ...


Je moet er idd een beetje induiken als je niet alleen maar de presets wilt gebruiken (en ik wil niet eens weten hoe vaak ik de vraag gekregen heb, hoe je meerdere performance voices kunt gebruiken, of hoe die performance mode nu eigenlijk werkt :confused: ) maar als je even doorhebt hoe die bakken in elkaar zitten, zijn ze hun geld meer dan waard.

Ik heb mijn CS1x indertijd vervangen door een CS2x exemplaar, aangezien mij belooft werd dat alle geluiden uit de 1x ook in de 2x zouden zitten ... Dit is naderhand uiteraard niet waar gebleken (want de QS300 'hidden' soundbanks zitten wel in een CS1x maar niet meer in de CS2x). Maar die CS2x gaat voorlopig niet meer weg .. (Zal toch langzamerhand tijd worden voor een CS3x, nietwaar Yamaha ??? ;) )

En wat die Tony Banks betreft .... ach nee, laat ook maar :erm:
 
Back
Top