FLstudio > reason Rewire probleem.

Coady

^^
Lid sinds
13 mei 2004
Berichten
432
Locatie
Middelburg
Ok, mijn probleem.

Ik gebruik FLstudio als hoofdprogramma voor mn muziek. nu heb ik Reason(2.5) als rewire kanaal toegevoegd aan mn project. Dit draait en werkt allemaal heerlijk synchroon enzo. alleen heb ik wat problemen met mn midikeyboard.

Wat ik graag zou willen is dat al ik met midichannel 1 FL bedstuur, en met midi channel 2 Reason. Maar ik krijg dit niet voor elkaar.

Ik heb wel in reason ingesteld dat ie alleen van midichannel2 moet lezen enzo, maar daar dat pikt ie niet, en hij blijft gewoon op alle midikanalen reageren, en datzelfde geldt ook voor FL.

nu krijg je bij FL dit instellingsvenstertje te zien bij de eigenschappen van rewire:
rewire_midi.jpg

Maar hoe moet ik deze in godsnaam instellen zodat de programma's werken zoals ik dat wil.. of in ieder geval dat ze niet met elkaar storen als ik mn midikeyboard bespeel

t.i.a
 
dat zou ik zo niet weten maar zou je me mischien ff kunne uitleggen hoe je dat heb geflikt reason met fl rewirere?

:geslaagd:
 
ik zie geen rewire staan hoor.
moet je die rewire niet appart installeren ofzo ?
of werkt dat alleen op fl 4.1 studio omdat ik nog op 4.0 draai.
ik wist ook niet eens dat dit uberhoubt mogelijk was .
 
ok nu heb ik 4.5 en idd er zit rewire op en het werkt.
en toen liep ik tegen ong het zelfde probleem op als jij . hoe krijg mn brc2000 en mn oxygen tegelijk werkent op fl?

en wat ricecar wil lukt mij ook niet bytheway
:confused:
 
iik heb nu een geregistreerde versie van fl 4.5 en nu werkt iig mn brc op fl en mn oxygen op reason .




maar nu hoe krijg ik 2 midi controllers werkent op alleen fl??

en sorry dat ik je treath gebruik om hier agter te komen ricecar:D
 
en wat ricecar wil lukt mij ook niet bytheway

eeehh..?

en sorry dat ik je treath gebruik om hier agter te komen ricecar

"mijn thread"..??

Ik liet alleen even weten dat flstudio 4.5 standaard rewire levert, meer niet.:)



maar nu hoe krijg ik 2 midi controllers werkent op alleen fl??

Antwoord: Niet!....Flstudio heeft maar één midi input. Misschien dat je de twee controllers kunt "mergen" en ze als één input aan flstudio kunt hangen.

riceRcar
 
Origineel geplaatst door ricercar
eeehh..?



"mijn thread"..??

Ik liet alleen even weten dat flstudio 4.5 standaard rewire levert, meer niet.:)





Antwoord: Niet!....Flstudio heeft maar één midi input. Misschien dat je de twee controllers kunt "mergen" en ze als één input aan flstudio kunt hangen.

riceRcar


van Coady bedoel ik
:D
 
Back
Top