Access Virus B MIDI verzenden ??

Rolf

Ingeburgerd
Lid sinds
27 juli 2002
Berichten
29
Locatie
Amersfoort
Hallo allemaal,

Mijn Access Virus B heeft het altijd voortreffelijk gedaan,
maar op de een of andere manier wil hij de effecten (als ik simpelweg aan de knoppen draai)
niet meer meezenden naar mijn PC.

Heeft iemand enig idee waar dit aan zou kunnen liggen?
Heb zelf de handleiding er al bijgepakt, maar de MIDI-instellingen lijken goed te staan.


B.v.d.!


Groet,


Rolf
 
Gebruik je Cubase? Dan moet je kijken of, als je aan een knop op de virus draait, het midi-in metertje uitslaat. Doet ie dat niet, dan ligt het misschien wel aan je virus of midi interface. Doet ie dat wel, dan staat er misschien een filter aan ofzo.

De meeste midi interfaces geven ook wel aan als er een midi signaal doorheen gaat, kun je ook naar kijken.

En gaat het alleen om de effecten, zoals jij zegt(denk alleen niet dat je alleen dat bedoeld), dan ligt het aan je virus.

En zo zijn er nog genoeg manieren om te testen waar het aan ligt, gewoon ff nadenken... :confused: :geslaagd: :eureka:
 
Hallo!

Ik ben er gisteren nog erg druk meegeweest - toen is het me ook gelukt -
maar door alle energie die ik daarin had gestopt, was het me even ontschoten om
weer even in het forum te plaatsen dat ik het alweer werkend heb...

Nou ja, werkend... Kanaal 1 van mijn AMT8 midi-interface ljikt op de een of andere manier geen signalen door te laten naar mijn pc..... Verbazingwekkend ja, maar goed.... ik heb acht kanalen ter beschikking en ik gebruik er maar 2 dus dat komt wel goed!


Thanx for your reply anyway!


Rolf :)
 
Back
Top