Internet verbinding

Internet verbinding

  • ADSL

    Stemmen: 16 34,8%
  • Kabel

    Stemmen: 23 50,0%
  • ISDN

    Stemmen: 2 4,3%
  • Telefoon

    Stemmen: 2 4,3%
  • Lan (werk, school, etc.)

    Stemmen: 2 4,3%
  • Anders nl.

    Stemmen: 1 2,2%

  • Totaal aantal stemmers
    46
ik ook via kabel. overigens wel via een thuis netwerkje maar ik eis toch zowel wat de hele beschikbare bandbreedte voor me zelf op:)
 
Ik zit nog op isdn omdat ze bij mij in dit gehucht pas in het jaar 2099 verwachten internet op de kabel te krijgen en adsl staat in de planning voor het jaar 4410..:(
 
Origineel geplaatst door Yawgmoth
He, je woont toch niet in Friesland?

HE, gaan we schelden !!, we draaien hier in het mooie Fryslan probleemloos(!) met de kabel !
En dat al weer hele lange tijd.

greetings.
 
Origineel geplaatst door Peter


HE, gaan we schelden !!,

Nee, maar dankzij die fijne kabelaar heb ik ruim een jaar met een verbinding met 65%-80% packet loss gewerkt.Dan kun je dus net zo goed een 14k4 modem pakken.

Greetz,

Yawgmoth
 
Origineel geplaatst door Yawgmoth
Dan kun je dus net zo goed een 14k4 modem pakken.

Ik heb toch liever 80 procent pakket lost dan een isdn lijn... Teminste geen telefoon kosten....
 
Ik moet het dus doen met een 56k modempje... Wij hebben hier een verouderd kabelsysteem en technisch geen mogelijkheden voor ADSL. Tja, recreatiepark, he ;)
 
OP mn werk een K#T t1, thuis moet ik het maar met de postduif doen...
 
Thuis op ADSL (was helaas de enige optie)
Op mijn werk een 2 Mbit DSL lijn naar SURFnet 8P
Eind dit jaar wordt dat geupgrade naar een Gigabit IP verbinding :duivels:
 
kwas ooit kabel (fucking casema) maar ben zodra ADSL beschikbaar werd afgelopen december meteen overgestapt. kabel via casema kan je geen internetverbinding noemen, maar een druppellijntje die af en toe als ie tenminste werkt een klein beetje data door laat druppelen.
 
Tsja ook cHELLo thuis en ADSL op't werk

Maar eh, als't (weer eens) niet werkt is het flink balen.
 
Chello!

Natuurlijk af en toe wel eens een probleempje, maar ik wil absoluut niet klagen. In het algemeen vrij goed!

Eric
 
ADSL in combinatie met externe router dus 24 uur online op 3 computers, lekker snel, maar f*cking KPN heeft soms ook kuren, waardoor ADSL soms een beetje down komt te liggen :gaap:
 
ADSL in Vlaanderen is heerlijk en gebruik dit al VIER jaar zonder problemen.

Kan niet meer zonder dus. Deze vakantie komt er nog een wireless netwerk thuis bij. Kan ik eindelijk vanuit de tuin surfen 8)
 
Eerst heette het bij ons Multikabel en daar was ik nog wel tevreden over, toen gingen we naar Soneraplaza en werd alles zwaar traag :(. Na de zoveelste fusie is het zootje nu in handen over gegaan van Chello. Beetje gelul met verbinding, maar de snelheid valt me vooralsnog alles mee.
 
Back
Top