Wegens scheiding volledige studio te koop

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
G

Guest

Guest
Iemand al gereageerd hierop? Ik wel, zo wil ik een andromeda wel eens proberen. Nog niks gehoord. Staat zeker nog servies stuk te gooien met zijn vrouw, of zou het weer een grappenmaker zijn?

Wegens scheiding volledige studio te koop
Wegens scheding volledige muziekstudeio te koop, kan ook per stuk worden aangeboden.
Alles in zeer goede staat, niet rokersruimte.
Bestaande uit:
- Alesis Andromeda: 15OO Euro
- ACCESS Virus C : 650 Euro
- Mengpaneel Phonic : 390 Euro
- Behringer luidsprekerset : 300 Euro
- Korg Tritton: 650 Euro
- Emu: Vintage Keys: 350 Euro
- -edit-

Stuur wat je wenst te hebben per email naar: samenuitgaan@hotmail.com
Ik antwoord dan onmiddellijk verder vie mijn emailadres !!
 
Tja, misschien gunt 'ie z'n ex-wederhelft zo weinig mogelijk.. klinkt wel een beetje verdacht, an sich - "Virus C voor 650" zijn we al eerder tegengekomen, en dat was een grote scam.
 
tja, je weet maar nooit. ik ken wel iemand in het midden van het land die vaker dit soort advertenties zette, maar daar gaat de lol toch ook een keer vanaf?!
 
Ik had vrij snel gemailed naar die gast maar niks gehoord.. zal wel weer fake zijn.. de looser :)
 
ik heb zowieso een hekel aan die ads met "wegens balblabla, te koop: "
Wat kan mij het nou schelen waarom die zijn zooi wegdoet?


Refrein:
Voor een prikkie, een sneeuwwitte bruidsjurk
Nooit gedragen, geen enkele keer
Twee jaren oud, voor een meisje dat trouwt
Haast voor niets want ik hoef 'm niet meer
Voor een prikkie een sneeuwwitte bruidsjurk
Met sluier nog nieuw in 't papier
Ik verloor al m'n hoop, daarom is 'ie te koop
Telefoon 2604

:confused:
 
Origineel geplaatst door demian
Ik had vrij snel gemailed naar die gast maar niks gehoord.. zal wel weer fake zijn.. de looser :)

Pssst... sommige mensen hebben een inbelverbinding. Kan zijn dat 'ie morgenavond misschien weer kijkt en zich dan het laplazarus schrikt van de nieuwe mails ;).
 
Origineel geplaatst door Yoozer
Pssst... sommige mensen hebben een inbelverbinding. Kan zijn dat 'ie morgenavond misschien weer kijkt en zich dan het laplazarus schrikt van de nieuwe mails ;).

In zijn ad stond dat ie binnen een half uur zou reageren ..
 
als ie van dit soort grappen geniet kan ik me indenken dat zijn vrouw van m wil scheiden :D
 
Origineel geplaatst door Arv
Refrein:
Voor een prikkie, een sneeuwwitte bruidsjurk
Nooit gedragen, geen enkele keer
Twee jaren oud, voor een meisje dat trouwt
Haast voor niets want ik hoef 'm niet meer
Voor een prikkie een sneeuwwitte bruidsjurk
Met sluier nog nieuw in 't papier
Ik verloor al m'n hoop, daarom is 'ie te koop
Telefoon 2604


:dubbel:
 
Waarschijnlijk heeft ze zijn computer (nadat het servies op was) het raam uit gekegeld:D :D 8D
 
Origineel geplaatst door Arv
ik heb zowieso een hekel aan die ads met "wegens balblabla, te koop: "
Wat kan mij het nou schelen waarom die zijn zooi wegdoet?

Het maakt toch niets uit wat er in een advertentie staat van wie wat moois te koop zet voor een mooie prijs? Van mij part zet hij er foto's van z'n schoonmoeder bij of van z'n verzameling zeldzame zandwolven. Als het is wat je zoekt dan maakt het mij geen bal uit.
 
Virus C voor 650 euro
Emu Vintage Keys voor 350
???

Die man weet echt niet waar ie het over heeft...

Ik denk dat het weer zo'n test handelaartje is, die ff kijkt wat ie erzelf later in zijn winkel voor kan gaan vragen...

Mijn 2cnt
 
Origineel geplaatst door Arv
ik heb zowieso een hekel aan die ads met "wegens balblabla, te koop: "
Wat kan mij het nou schelen waarom die zijn zooi wegdoet?

:confused:

Nou ja als er staat "wegens waterschade te koop " heb ik toch niet zoveel interesse meer.8o)
 
Origineel geplaatst door Yoozer
Pssst... sommige mensen hebben een inbelverbinding. Kan zijn dat 'ie morgenavond misschien weer kijkt en zich dan het laplazarus schrikt van de nieuwe mails ;).

Nou als die met een modempie werkt dan is die die waarschijnlijk eerst 3 uur bezig met het ophalen van zijn mailbox8)
als je dit soort prijzen hanteert. En ik dacht nog wel dat ik de Virus gescoord had 8o) hehe
 
Origineel geplaatst door Arv
Voor een prikkie, een sneeuwwitte bruidsjurk
Nooit gedragen, geen enkele keer
Twee jaren oud, voor een meisje dat trouwt
Haast voor niets want ik hoef 'm niet meer
Voor een prikkie een sneeuwwitte bruidsjurk
Met sluier nog nieuw in 't papier
Ik verloor al m'n hoop, daarom is 'ie te koop
Telefoon 2604

Henk Wijngaard is the King
 
Origineel geplaatst door Baseman
Nou als die met een modempie werkt dan is die die waarschijnlijk eerst 3 uur bezig met het ophalen van zijn mailbox8)
als je dit soort prijzen hanteert. En ik dacht nog wel dat ik de Virus gescoord had 8o) hehe
[/QUOT

ik denk dat deze ad niks gaat opleveren heb er een hotmail adres aan opgeofferd en een ontvangst en leesbevestiging er aan vastgemaakt heb binnen 5 minuten na de ad gereageerd en weeet dat hij mijn bericht gelezen heeft

heb zelfs een beter bod gedaan dan wat hij vroeg :engel: en ik ga ervan uit dat ik niet de enige ben die dat heeft gedaan :D
 
applause

applause

Origineel geplaatst door d.b.1
Origineel geplaatst door Baseman
Nou als die met een modempie werkt dan is die die waarschijnlijk eerst 3 uur bezig met het ophalen van zijn mailbox8)
als je dit soort prijzen hanteert. En ik dacht nog wel dat ik de Virus gescoord had 8o) hehe
[/QUOT

ik denk dat deze ad niks gaat opleveren heb er een hotmail adres aan opgeofferd en een ontvangst en leesbevestiging er aan vastgemaakt heb binnen 5 minuten na de ad gereageerd en weeet dat hij mijn bericht gelezen heeft

heb zelfs een beter bod gedaan dan wat hij vroeg :engel: en ik ga ervan uit dat ik niet de enige ben die dat heeft gedaan :D
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top