• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Studio gear opruiming

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

pvk

Ingeburgerd
Lid sinds
2 februari 2013
Berichten
34
Locatie
den haag
Ik ga mijn studio kompleet opnieuw inrichten en heb volgende apparatuur in die setup niet meer nodig. Wellicht kan ik iemand anders er nog blij mee maken.

Met dank aan de mensen van synthforum die me geadviseerd hebben over verkoop prijzen die redelijk zijn bij deze het lijstje.

Alles heeft in een rookvrije omgeving gestaan en is in prima staat.
Eigenlijk alleen ouder geworden sinds aankoop dus nagenoeg nieuw uiterlijk alles.
behalve de SH3A uiteraard, want die he ik ooit zelf 2e hands overgekocht :D

RME Fireface 800 - 650 Euro

Roland SH3A - Deksel ontbreekt maar apparaat zelf volledig werkend ergens tussen de 350 -450 euro is prima

Studio electronics ATC-1 met Mini en SEM cartridges 650

Mackie Big knob 175 euro

Joemeek oneQ - 375euro per stuk .

Ik heb er twee waarvan er bij een het lampje achter de vu meter door is gebrand vermoed ik. Kost hooguit een paar euro om te vervangen, maar ik stoorde me er niet aan dus heb het zo gelaten aangezien het apparaat prima werkt en ik geen apparaten open wil sleutelen.

Wil je ze alletwee tegelijk dan mage je ze voor 700 meenemen. Kun je het lampje evt laten maken.

SPL CEQ42 vintage mastering EQ / Optimizer 100 euro

Novation X-Station 50 Euro

KORG MS20 CONTROLLER voor de korg legacy collection inclusief patch kabels 100 euro

Een virus polar. Moeilijk aangezien ik die eigenlijk alleen weg wil doen om een virus snow ervoor aan te schaffen puur voor de ruimtebesparing. De snow heeft wel minder stemmen dan mijn polar, maar wie weet heeft er iemand een idee over. Laat maar weten mocht je iets willen voorstellen.

Uad quadcore kaart met een bergje plugins :

Doe maar een bod mocht je geinteresseerd zijn.
Ik hoef niet de hoofdprijs ;)

UAD Little Labs VOG: Authorized for all devices
UAD Manley Massive Passive: Authorized for all devices
UAD Precision Enhancer kHz: Authorized for all devices
UAD Precision De-Esser: Authorized for all devices
UAD Precision Maximizer: Authorized for all devices
UAD Neve 88RS: Authorized for all devices
UAD Precision Multiband: Authorized for all devices
UAD Precision Equalizer: Authorized for all devices
UAD Precision Limiter: Authorized for all devices
UAD LA2A: Authorized for all devices
UAD 1176LN: Authorized for all devices
UAD 1176SE: Authorized for all devices
UAD Pultec-Pro: Authorized for all devices
UAD DreamVerb: Authorized for all devices
UAD Cambridge: Authorized for all devices
UAD RealVerb-Pro: Authorized for all devices
UAD Pultec: Authorized for all devices
UAD CS-1: Authorized for all devices
 
- ATC en SH3-A verkocht.

- RME gereserveerd

- Xstation gereserveerd

- mackie gereserveerd

:D
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top