Linn sequencer - iets voor Senso? of te jong?

Lijkt me wel leuk om eens uit te proberen, maar is inderdaad nogal jong voor mijn
smaak (oops! lijkt wel of we het over een ander onderwerp hebben). :P

En als je naar de feedback van de verkoper kijkt (82 pos - 9 neg) is er kennelijk een
kans van één op tien dat er iets mis gaat.
Zwakke punt van dit apparaat is natuurlijk de diskdrive. Daar is vervoer over lange
afstanden nooit een goed idee voor. Vraag me trouwens af of je die 5,25" floppies
nog makkelijk kunt krijgen. :confused:
 
Het zijn 3,5" ds/dd floppies... heb hier wel wat gesealde pakjes van liggen :)
 
Origineel geplaatst door DeLoN
Het zijn 3,5" ds/dd floppies... heb hier wel wat gesealde pakjes van liggen :)

idem nog 2 dozen ingeseald vraag me dus niet of ze het nog doen
 
Die opening op het apparaat zag er anders behoorlijk groot uit. Vandaar mijn idee dat het
een 5,25" was. :confused:
3.5 diskettes heb ik zelf de eerste jaren nog wel genoeg van. Ik heb daar voor de zekerheid
maar een voorraadje van aangelegd, zowel DD als HD. Gelukkig ook van de 2.8 quickdisks,
die inmiddels zeldzaam zijn.

Wat die sequencer betreft, ik hou hem in de gaten, maar gezien de risico's van vervoer (en
onzekerheden wat betreft de verkoper) lijk het me niet verstandig een al te hoog bod uit te
brengen. Als ik de mist in ga, dan het liefst voor zo weinig mogelijk. :D
 
5,25 heb ik ook nog een doos en de 2,8 heb ik er twee die ik bewaar als museum stukken :D

die 5,25 heb ik gewoon het idee van je weet maar nooit ondanks dat ik niet echt in analoog geintreseerd ben

analoog is leuk maar ...... mensen die dat spul kunnen onderhouden worden steeds zeldzamer en die leren hun marktwaarde ook steeds beter kennen . Dan hebben we het nog niet ens over de wachrtijden voor dat je aan de beurt bent

en dee is gewoon te lui om zelfs met pompje en soldeerpen aan de gang te gaan :z buiten het eeuwige gezoek naar service manuals :r
 
Back
Top