Demonyx - You are so ugly [hardcore]

hardcoreslavery

Hardcore Junky
Lid sinds
23 januari 2004
Berichten
168
Locatie
mijn lichaam
hey mensen,
ik vond pas dit nummertje ineens op mijn hardeschijf. Ik heb m ongeveer n half jaar geleden een keer gemaakt maar nooit geen aandacht meer aan besteed. Hij is niet helemaal mooi afgewerkt maar dr zit wel n lekkere tune in al zeg ik t zelf. Hier volgt de link en als je er iets op te zeggen hebt kan dat altijd hoewel ik m niet meer aan kan passen :(

Demonyx - you are so ugly
 
is dr niemand die dr wat te zegge heeft op dit nummerke
 
nice kick, that's how we like it, raw and dirty...:duivels: :duivels: :duivels:

klinkt over het algemeen wel lekker, maar ook weer niet echt dat het iets aparts heeft wat hem net dat sjeu geeft. Hoeft miss ook niet hoor, tis zo'n typisch Thunderdome nummerke.
 
nice kick, that's how we like it, raw and dirty...
klinkt over het algemeen wel lekker, maar ook weer niet echt dat het iets aparts heeft wat hem net dat sjeu geeft. Hoeft miss ook niet hoor, tis zo'n typisch Thunderdome nummerke.

Volgens mij doe je Thunderdome dan iets te kort.... Ik ben hier echt niet kapot van. Het is te snel, en de melodietjes en geluiden zijn gewoon niet goed. Hiermee was je er in de thunderdome tijd echt niet mee gekomen....
 
makkelijk, luister naar die eerste cd's dan hè, zeg maar editie 1-6 ofzo en je begrijp wat ik bedoel. Natuurlijk stond ie niet op de prominente plek, maar toch. Ik bedoel (en no offense hardcoreslavery), de thunderd-cd's waren altijd als volgt opgebouwd: een paar kneiters en tussendoor wat vulling (volgens het MOTS-principe:D:D)
 
Ik ben het met Tactic eens, vooral dat eerste melodietje is echt vreselijk. De laatste melodie is in het begin ook behoorlijk vals.

De melodien zijn gewoon te kort en te eenvoudig en zeker in zo'n snel nummer gaat het dan ontzettend eentonig klinken.

De geluiden die je gebruikt zijn ook helemaal uit de tijd...

En Zhanox, Thunderdome is echt wel een van de beste cd series die er zijn. Geen opvullers - misschien dat sommige nummers niet helemaal bij jou(of bij mij) in de smaak vallen, maar opvullers.. neehh..
 
joooow bedankt voor jullie eerlijke reacties...ik vind t nummer als geheel ook vrij kut maar ik vond dat ene melodietje wat op t einde weer terug komt opzich wel lekker dus ik dacht ik post m toc hnog maar
en een vergelijkling met thunderdome kan alleen maar positief zijn ........toch?? ;)
 
Back
Top