[TRAK] Myotoxine

iedereen is zo verdomd positief over die track... laat ik eens wat anders verkondigen }:| 8)

Mij persoonlijk kon hij niet zo geweldig veel boeien.
Niet veel afwisseling. Je wacht op iets, er komt iets, maar niet veel, en verder terug wachten...
en dan is het voorbij.

Ik denk dat het een kwestie van smaak is, en dat het niet mijn genre is.
Ik vond het dus geen goeie track.
Toch zijn er voor mij zeer zeker een aantal "goeie" elementen.
lekkere vage, duistere geluiden. Dat melodietje die er in voorkomt is heel leuk,
maar helaas wordt daar niet zo veel mee gedaan.

Voor de rest vind ik het best origineel. De mix zat ook goed denk ik.
Zelf iets beters maken is nog niet voor mij weggelegd.
ook vind ik dergelijke projecten op zich heel erg super :)


groetz

wolkie

:okdan:
 
vanuit abstract oogpunt is dan je track heel erg geslaagd.
Die essentie wordt wel op een originele en doordachte wijze naar voor gebracht
 
Origineel geplaatst door 6 trak
... lijkt nergens op...

als het nergens op lijkt... dan is het origineel?


jouw tracks zijn eigenlijk meer filosofie dan muziek denk ik soms.
 
Tsja,kunst- dat is zo subjectief als de neten.
Ik luister voornamenlijk naar de oorspronkelijkkeid, oprechtheid en emotie in muziek. En of het wel met bescheidenheid gemaakt is ... Maar goed, dat terzijde.
ga deze stuk ook nog eens eten trouwens.:) in ieder geval is 6 traks werk wel oorspronkelijk.
 
Laatst gewijzigd:
Dit klinkt best alien. ben tot nu toe erg benieuwd waar het heen gaat, want het begin begint me wat lang te duren. ah de lead! hhm ik ben er niet zo stuk van, van mij mag er wat minder delay enzo op, hij valt kwa over ruimtelijkheid wat buiten je mix. daarna lekker atmosferische space meuk. het gedeelte los van die synth zou eigelijk priam op de achtergrond kunnen van een of andere futuristische sci-fi shooter game ofzo :).
 
Supervet.. mooie panning.. goede opbouw.. boeiend om naar te luisteren :) origineel .. en lekker duisterrr..

Enige puntje: na het gedeelte met de lead krijg je een tijdje een stukje waarin het lijkt of de ideeën op waren .. :) (dus alleen de basis beats, net wat te kaal opeens, vergeleken met de rest)
 
Op bijna het einde hoor je een tik in de kick (dat rijmt hihi).
Dat bedoelt is zo?

Behoorlijk rivella (niet light) deesch.
 
Back
Top