knoppen en sliders toewijzen in reason via usb

SilverAce

Nieuwkomer
Lid sinds
13 december 2003
Berichten
2
Locatie
Krimpuhhhh
Ik heb gister een radium 49 midi/usb controller aangeschaft. Nu wou ik vandaag deze is uit gaan proberen met reason, maar ik kreeg het niet voor elkaar om de draaiknoppen en de sliders toe te wijzen, ook lukte het me niet om met de toesten een subtractor te bespelen. Nu heb ik mijn radium aangesloten op mijn pc via usb, maar als ik midi remote mapping wil gerbuiken en dan aan een knop draai om deze toe te kunnen wijzen geebeurt er niks. Nu wil ik graag weten of ik in reason een instelling moet veranderen zodat het wel via usb werkt of wat ik anders fout doe zodat het neit werkt.

Ik ben echt een total newbie wat betreft midi/usb controllers, dus alle hulp is welkom.

Groet,
Casper
 
Heb je al via Edit > Preferences > Midi aangegeven dat je een midi-apparaat aangesloten hebt?
 
Ja, staat ingesteld op MPU-401. Maar kben der uit had midi niet aangesloten dacht dat het ook alleen via usb aangesloten. Nu zit ik alleen met het rpboeelm dat reason neit helemaal naar maar afstellign van de knoppen en sliders luisterd.

Groet,
Casper
 
Back
Top