jp8000 analoog collectersitem

er staat toevallig ook zo'n kaartje te koop op de musicstore of keybaords site in duitsland, voor iets minder
 
OK, ik ben benieuwd. Wat is er dan zo zeldzaam aan dat Smartmedia kaartje?

De inhoud? Of de precieze geheugengrootte? Of is het soms zo'n 5v kaartje?
 
:( Roland was weer eens zo slim/eigenwijs om voor die JP80x0, MC-505, SP-202 en nog een paar(?) gebruik te maken van 2 - 4Mb SmartMedia kaartjes van idd 5v .... En daar IS nog wel aan te komen (Ebay), maar er is (veel) meer vraag dan aanbod..

4Mb kaartjes heb ik nog wel, maar dat zijn van die 3,nogwat V kaartjes.. (idd werkt NIET op de MC-505.. heb ik getest)

Nu ik erover nadenk: als 't aangeboden kaartje een orginele Roland-smartmedia-kaart is.. DIE zijn/waren ram duur!! Niet dat die beter of anders zijn, maar goed.. (nog geen excuus voor die prijs, maar goed)
 
Laatst gewijzigd:
hier staat een goedkoepr kaartje, nog nagelneu ook: www.musicstorekoeln.de


Synthesizer M-One, Vocoder, JP8080 etc. 22.06.04
löschen
TC M-One 269 Euro, MAM VF11 Vocoder 169 Euro, Boss Digital Delay DE-200 69 Euro, Yamaha RX21L 35 Euro, Nagelneue 4MB/5V Speicherkarte in OVP für Roland JP8080 u.ä. 49 Euro

Jens Janny aus 73760 Ostildern
 
Wat is eigenlijk het verschil tussen Nagelneu en Funkelnagelneu?
 
Origineel geplaatst door bikkel
Wat is eigenlijk het verschil tussen Nagelneu en Funkelnagelneu?
hetzelfde verschil als tussen splinternieuw en spiksplinternieuw :)
 
Origineel geplaatst door Nightstorm
hetzelfde verschil als tussen splinternieuw en spiksplinternieuw :)

gevolgd door spiksplinternieuw in doos (met handleiding)
 
citaat:
d.w.z. fonkelnieuw, gloednieuw, d.i. zoo nieuw, dat het nog den gloed der nieuwheid draagt. In de 17de eeuw spikspeldernieuw, zie o.a. Huygens IV, 27; Brederoo II, 204; Halma, 599; speldernieuw (bij Coster, 572, vs. 548; hd. dial. spelterneu). Splinternieuw (Halma, 600) zoowel als speldernieuw willen beide zeggen zoo nieuw als een pas afgehouwen splinter. Het voorgevoegde spik beteekent spijker (eng. spick, spike; mnl. spike), zoodat het geheele woord beduidt zoo nieuw als een spijker, die pas uit het vuur komt en een splinter, die juist is afgehouwen; in het eng. zegt men eveneens spick and span new naast spandernew, span-fire-new. Kiliaen kent ook spelle-nieuw j. vier-nieuw. Bij Van Effen, Spect. IX, 146 treffen we splinternieuw aan, dat ook aan Tuinman bekend is. Zie De Jager, Verscheidenheden, 325-328; V. Janus, 3, 200; vgl. het hd. dial. splitterneu; splinterneu; funkelnagelneu, splitter fasernackt, eig. bis auf den letzten Splitter, die letzte Faser entblöszt (Borchardt, no. 1119 1) ), dat te vergelijken is met het gron. splinternoakend (Molema, 397 a); de. splinterny; zwe. splitterny; zuidndl. spikspaandernieuw; splindernagelnieuw, splenternagelnieuw, vonkelnagelnieuw; speksponnieuwe.
 
Origineel geplaatst door bikkel
Ik vond laatst een softsynth langs de kant van de weg, echt een prulding, gewoon van dat goedkope hout aan de zijkanten. Kwam potverdomme maar 1 noot tegelijk uit, polyfonie was gewoon stuk. Niet eens een USB-poort. Geen editor te downloaden op het internet.

Ik heb hem maar in duizend stukjes gehakt en dat rare "moog" bord maar boven de deur naar de stallen van de koeien gehangen :(

MUHAHAHAHHHAAAAHHHAA Schitterend,....:dubbel: :dubbel: :dubbel:
 
Back
Top