• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

verkocht Soma Pulsar-23 Utilities (Turrets - Russisch model)

Prijs
425 Euro
Conditie
Zo goed als nieuw

Nap

GAS-arbeider
Lid sinds
17 januari 2007
Berichten
14.910
Locatie
Den Bosch
IMG_5007.jpg

Voor de echte liefhebber: het Russische model van de Soma Pulsar-23 Utilities. Deze zie je eigenlijk zelden tot nooit in het westen dus toch wel een soort van collectors item. Ik heb er eentje via Armenië de EU in weten te krijgen voordat de boel daar dicht ging. Zit vol allerlei exotische VCA's, ampjes en controllers. Het is de uitvoering met turrets/posts, dus niet het low budget schroevenalternatief. Wordt geleverd in de originele doos zonder voeding (zoals ik hem ook ontving van de fabrikant). Werkt ook zonder voeding, maar als je 12V wilt inbrengen in bepaalde circuits heb je een DC +12 v 5.5 x 2.1 mm center plus voeding nodig, welke vrij makkelijk en voor een beschaafd prijsje te vinden is.

Vraagprijs €425,-

Afhalen in Rosmalen of verzenden op kosten en risico koper.
 
Prijsstelling mag wel iets scherper, ik zet hem op €375 maar dat is dan wel vast.
 
Back
Top