[track] Mulder Man - Top Da Propz

Omdat de link niet echt vlekkeloos werkt (tip : gebruik underscores ipv spaties);

Klikt u hier maar

De break op 0.41 kan een beetje netter, maar wat ik dan qua instrumenten hoor vind ik wel leuk. Ritme zou een beetje beter kunnen 'blenden', denk ik. Dubbel triggeren van samples zou je misschien een paar keer kunnen doen (maar niet de hele tijd, als een soort extraatje). Vocal geluid op 1.47 kun je misschien beter gefilterd laten wegsterven (delay?), en als je dan het eerste stuk reversed, er een dikke reverb op smijt, en dan weer terugzet heb je een beetje het gevoel dat je terug de mix in word gezogen.

Wat me wel opvalt (maar dat kan omdat 't relatief kort duurt) is dat overgangen vrij snel gaan en de opbouw niet helemaal logisch is. Of je rekt 't nummer uit, of je maakt er iets meer een radio-edit van, maar dit is een beetje er tussenin (en vatbaar voor wat verbetering).

Ook zou iets als begeleiding (vocals?) misschien wel passend zijn. Je hebt nu het stuk in E staan als ik het goed heb, misschien zou even een akkoord-overgang naar Cmaj en Amin wel leuk zijn (of gewoon een uitstapje naar Amin alleen, dat breekt een beetje).
 
Ik heb geloof ik al een paar leuke tracks van je gehoord. Je stijl bevalt me wel, maar ik moet zeggen dat ik deze net even iets minder vind en dat ligt denk ik voornamelijk aan de twee stabs die het trackje moeten maken. Ik vind ze net niet pakkend genoeg en zorgen voor te weinig variatie. Misschien kun je proberen er iets meer mee te spelen? Voor de rest kan ik me aardig vinden in het commentaar van Yoozer.
 
jullie hebben gelijk

de track heeft nog werk nodig...
ik ben bezig met een text ervoor aan het schrijven..
ik denk dat een vocaal (of eerder gezegd stem:)) een extra dimensie kan toevoegen.

als hij af is horen jullie hem natuurlijk weer!

thnx voor de comments!
 
Back
Top