26 juni 3° @ Hotel Arena

Ensemble

Ouwe rot
Lid sinds
13 juni 2003
Berichten
1.626
3degrees.jpg


Heb nu al zoveel aan dit forum gehad dat het tijd wordt iets terug te doen.

Dus voor geïnteresseerden in ons feest hierbij de toezegging dat indien je wil komen ik zal zorgen dat je op de gastenlijst staat als forumlid. Dus voor nop een superavond beleven? PB me even.

3degrees Hotel Arena Tonight, zaterdag 26 juni 2004, 23:00 – 04:00u. De maandelijkse clubavond 3° (“Three degrees”) in Hotel Arena Tonight biedt een mix van avontuurlijke dansmuziek, nieuwe-stad-icrocinema en numedia. De nadruk ligt op interactie, diversiteit en oorspronkelijkheid. Bekende en onbekende kunstenaars, muzikanten, dj’s en dichters zullen afwisselend of gezamenlijk optreden.

Deze avond wordt georganiseerd door Orthodox ism Seicho.us. Zij nodigen artiesten uit die in hun werk, naast warmte en kwaliteit, ook oorspronkelijkheid en plezier laten zien. In drie zalen komt dit op de avond tot uiting:

De Kerkzaal brengt energieke, non-mainstream dance, met het Nederlandse debuut van de legendarische Engelse drum & bass producer Big Bud van LTJ Bukems label Goodlooking Records. Naast Big Bud zullen dj’s Dimitri, Datcho en Juha hun muzikale veelzijdigheid tonen, visueel ondersteund door de Engelse vj RephlexBlue, in een decor van Sanders Painting.

De Tuinzaal is de plek waar de directheid van de stad naar voren komt. Nieuwe realiteitsmuziek als drum & bass, breaks, nujazz en illbient is het postmoderne idioom van de straat, een gesampelde werkelijkheid in de mix. Zaterdag 26 juni wordt gehost door het internationaal toonaangevende hip hop label Fat Beats. Zij brengen met hun flow van beats en skills de dope van de straat in de club. De Rotterdamse graffiti kunstenaars Bad Boyz brengen beelden uit het meest verkochte hip hop fotografieboek aller tijden, Hip Hop Immortals.

De Loft is plek voor de geest, een ontmoetingsplaats voor microcinema, digitale poëzie, noise, glitches en numedia. In samenwerking met culturele instituten, onderwijsinstellingen en kunstenaars vloeien reeds bestaande exposities, festivals en films, en nieuwe installaties, guerrilla kunst en geluidsexperimenten samen. De Loft is op deze wijze een rustpunt voor de dwalende geest en een voedingsbron voor multitaskende inputjunkies. Vanavond is werk te zien van de Engelse multimedia kunstenaar RephlexBlue, mogelijk gemaakt door het anonieme collectief Seicho.us. Tevens vindt er een surrealistische performance plaats door local hero Eggy Sunny Side Up, met glitches en scapes van Baked Bread.

3° brengt elke maand een avontuurlijke, spannende programmering in deze drie verschillende gebieden. De nieuwe dance-, stads- en mediacultuur geven zo samen een frisse impuls aan het hoofdstedelijke nachtleven. Ga voor meer informatie over 3° en de deelnemers naar www.3degrees.nl. Voor betrokkenheid, inspiratie en enthousiasme stuur een mail naar beinvolved@3degrees.nl.

Voorafgaand aan de avond vindt een bijzonder diner plaats: NightBite. Van 19.30 tot 23:00 kan men dineren in volledige duisternis in een geblindeerde ruimte. Met Nightbite beleef je een geheel nieuwe ervaring. In het pikkedonker begeleiden obers met nachtkijkers op je naar je tafel. Prikkelende geuren en smaken bevinden zich voor je neus. ebruik je zintuigen om contact te maken en ontmoet nieuwe mensen in het donker. Ga voor reserveringen en informatie naar www.nightbite.nl, of bel 06-19618257.

3° steunt het World Wide Video Festival nu de Raad voor Cultuur een negatief advies heeft gegeven over continuering van de subsidie. Steun hen ook en bezoek de website www.wwvf.nl.

De volgende 3° vindt plaats op zaterdag 31 juli. www.3degrees.nl
 
Laatst gewijzigd:
Wijs man, eindelijk ben ik dan te horen in Nederland. Biggus Buddus in the house in de Arena! Ik kom mijn nieuwe album promoten. na mijn bescheiden succes op Goodlooking Records. Perrrrrsian Bluesssss!!

Ezzz all.
 
26-06 Big Bud

26-06 Big Bud

Ik heb die driedubbelaar van Big Bud op Good Looking en die gast heeft naar mijn smaak één van de betere albums voortgebracht op dit label ooit. Echt fantastisch.

Ik ben er zeker bij!

:halleluja
 
Tof!

Zeker Late Night Blues behoort ook tot mijn favorieten.
Eigenlijk zijn we op basis van dat album overgegaan tot het boeken van deze geweldige vent!

Ben blij dat je komt.

Hoop dat er meer volgen!


:doei:
 
Ez Datcho,

zou je mij misschien ook op de lijst kunnen zetten? *D

Mijn naam is Linda. Alvast bedankt.

Ik kan niet wachten, ik heb Big Bud een keer in London live meegemaakt... man, die man heeft skills, mad dope!!

Respect Orthodox!

Peace,

L-nda
 
Welcome to Budland..

Welcome to Budland..

Klopt het nou dat Big Bud weg is bij Good Looking?

Hij staat er nl. nog steeds vermeld!
Big Bud

Verder gaat in Engeland ook het gerucht rond dat Good Looking failliet zou zijn. Weten jullie daar iets van?:doei:
 
Big Bud is weg bij Good Looking.

Vwb de geruchten.
Ik zou het niet weten.

Groet,

Tot vanavond!:maffia:
 
Ez all,

bIggus BuddUS rockte Orthodoxxxx!!! WOw, heb in tijden niet zo'n PHaTte avond gehad!!!

Ik ben er volgende keer weer bij.

PeAs!

L-nDa
 
Back
Top