Supernova 2 rack 500 euro

Origineel geplaatst door demian
tja.. wil hem zeker wel, ik wil hem zelfs vandaag nog, ik wil alleen niet 2x 300 km rijden.
Hij wil hem ook wel brengen, maar kan pas over 2 weken, dan heeft ie intussen een andere koper misschien?
Opsturen wil ie ook wel doen, maar dan koop ik ongezien iets van iemand die ik niet ken en die hier ook niet bekend is.
Waar ik over zit te dubben is dus 'hoe' ik dit ga aanpakken, want ik wil hem zeker wel hebben :)

Als iemand nou zegt, ja die gozer ken ik hij is ok, dan koop ik hem ongezien. (doe ik wel vaker)

Iemand die Jay kent?

Je hebt het over afstand, maar waar zit Jay dan?

-C-
 
Ik zou er toch zelf heen gassen... 3 uur rijden, ding checken, lekker even ergens iets eten en weer terug gassen. Goed te doen.. beter als het risico dat het ding niet in orde is.
 
gewoon opbellen die Jay, vragen wat je wilt weten en kijken wat voor vent het is. Dan de auto pakken, dur heen karren en het hele weekend lekker pielen... hopla :D


/0
 
Onbegrijpelijk, vraag ik om zijn nummer, hoor ik gelijk 2 dagen niets meer.
Dat had ik ook al met die minimoog die op markplaats stond een maandje geleden.
Ik denk dat de deal maar 'off' is.
 
hmm... 500 EUR lijkt me toch wat héél weinig... :frons:
 
Origineel geplaatst door demian
tja.. wil hem zeker wel, ik wil hem zelfs vandaag nog, ik wil alleen niet 2x 300 km rijden.
Hij wil hem ook wel brengen, maar kan pas over 2 weken, dan heeft ie intussen een andere koper misschien?
Opsturen wil ie ook wel doen, maar dan koop ik ongezien iets van iemand die ik niet ken en die hier ook niet bekend is.
Waar ik over zit te dubben is dus 'hoe' ik dit ga aanpakken, want ik wil hem zeker wel hebben :)

Als iemand nou zegt, ja die gozer ken ik hij is ok, dan koop ik hem ongezien. (doe ik wel vaker)

Iemand die Jay kent?

Hij bood mij ook een tr 808 aan een tijdje terug(naar aanleiding van een advertentie van mij), kwam over als een betrouwbare gozer. Hij wilde de 808 zelfs langs komen brengen omdat ie in de buurt van Rotterdam moest zijn. Helaas was het niet meer nodig..

Maar sowieso zou ik m nooit laten opsturen. Als je m echt wil hebben en je kunt een hoop geld besparen, is dat misschien het ritje wel waard toch?
 
Nou, die jongen heeft net contact met me opgenomen, het ziet er naar uit dat we een deal hebben.
Ik heb pics gekregen van het apparaat in zijn studio en hij komt toch wel betrouwbaar over op me.

Ik laat het beestje opsturen. Ik laat het weten als ie binnen is :)
 
Denk je nou echt dat deze gozer je verneukt als hij ook nog een tal andere spullen te koop heeft staan. Lijkt me dus niet. Maar goed... daar was ik al achter. Succes trouwens met je sn2 !
 
Auto pakken en rijden!!! meteen doen anders is ie weg... zo heb ik ooit een 808 aan mijn neus voor bij zien gaan voor een bespottelijke prijs van 175 euro... dacht ga morgen maar langs.. natyuurlijk hadden hele volksstammen toen gebeld.

Heb laatst Den Haag - Down Town Friesland en terug gedaan op een avond.. voor een TS 10 in nieuwstaat voor 200 euro... 50 euro benzine en pas om 2uur in mijn nest......:gaap:

Maar het het loont wel...:)
 
Zit net te denken... volgens mij heb ik ooit een van Jay een OB 12 gekocht...
als dat hem is/... is ie wel ok...
 
Zojuist is de supernova hier aangekomen.

Jay is oké!
 
pfffff deze thread laat wel weer zien dat de supernova 2dehands bijna niet te verkopen is.......
Dat ding had alllang verkocht moeten zijn.......echt ongeloofelijk.......als er een Virus B langskomt voor een euro of 600 is ie de dag later al weer weg.......echt onbegrijpelijk :stupid

2dehands is een supernova 2 toch wel een eurootje of 800/900 waard.

Ik heb zelf een supernova 1 en die raak ik ook aan de straatstenen niet meer kwijt.....helaas. Ik heb hem hier ooit voor 600 euro te koop gezet......en geen reacties (zelfs niet met biedingen). En dan hou ik hem zelf maar, want 500 vind ik voor een supernova 1 zelfs weinig....... :maffia:
 
Origineel geplaatst door C-Code
pfffff deze thread laat wel weer zien dat de supernova 2dehands bijna niet te verkopen is.......
Dat ding had alllang verkocht moeten zijn.......echt ongeloofelijk.......als er een Virus B langskomt voor een euro of 600 is ie de dag later al weer weg.......echt onbegrijpelijk :stupid


deze supernova is door door demain gekocht, of zit ik ernou naast :confused:
 
Origineel geplaatst door bass-molecules
deze supernova is door door demain gekocht, of zit ik ernou naast :confused:

Ja maar zie je hoelang het heeft geduurd voor het ding verkocht was. Normaal als er een minimoog voor 1000 euro te koop zou staan is die binnen een dag weg.........en dan gaat een verkoper echt niet lopen wachten op iemand die niet zeker weet of die het wel of niet moet doen.......yo.....500 euro voor een SN2 is hetzelfde als een Virus C voor 700 euro....die zou ook zo weg zijn........
 
Volgens mij werd de supernova vorige week donderdag avond aangeboden voor 500 euro.
Na enig onderhandelen ben ik op 575 uitgekomen excl. verzenden. dus.. 590 euro is wat ik kwijt was.
(er waren nog twee kopers maar die wilde niet te veel meer omhoog gaan met de prijs)

Vervolgens hoorde ik niks van jay, maar dat had zijn redenen, zaterdag heb ik de koop bevestigd,
maandag heeft ie het opgestuurd, en vandaag dinsdag, 2 uur geleden kreeg ik de SN2 binnen.

Zo lang heeft het dus niet geduurd volgens mij.
Maar ja. We weten niet hoe lang het had geduurd als ik hem NIET genomen had. :)

anyway.. leuk bakkie :) alleen dat updaten :( :)
 
Origineel geplaatst door demian
Volgens mij werd de supernova vorige week donderdag avond aangeboden voor 500 euro.
Na enig onderhandelen ben ik op 575 uitgekomen excl. verzenden. dus.. 590 euro is wat ik kwijt was.
(er waren nog twee kopers maar die wilde niet te veel meer omhoog gaan met de prijs)

Vervolgens hoorde ik niks van jay, maar dat had zijn redenen, zaterdag heb ik de koop bevestigd,
maandag heeft ie het opgestuurd, en vandaag dinsdag, 2 uur geleden kreeg ik de SN2 binnen.

Zo lang heeft het dus niet geduurd volgens mij.
Maar ja. We weten niet hoe lang het had geduurd als ik hem NIET genomen had. :)

anyway.. leuk bakkie :) alleen dat updaten :( :)

Hoeveel voices heeft je Supernova? Het is zeker een leuk allround vaje.
 
Back
Top