Supernova 2 rack 500 euro

Das niet duur....
 
hij verkoopt wel heel veel dingen zeg ... zou die stoppen met produceren hehehe :p
 
Beetje te goedkoop, offûh? :confused:
 
Die andere prijzen zijn redelijk normaal IMO.
Denk dat hij deze een beetje fout ingeschat heeft.
Maar als je centen nodig hebt moet je natuurlijk niet teveel vragen.
 
ene martin biedt net 500 euro. Ik had m voor 500


hehe



veel plezier ermee !
 
ehm martin bood 550 ..dus..
 
Is er iemand op dit forum die de verkoper kent?

Ik wil hem de supernova II naar me op laten sturen, maar wilde eerst checken of iemand ervaring heeft met kopen van deze jongen.

thnx.
 
De meesten gaan er blijkbaar vanuit dat de k-station de opvolger is van de supernova,daardoor blijkbaar minder waard is. Ach.. en zeg nou zelf 500euro is toch een mooie prijs. Mischien is deze jongen gister wel hard op zijn achterhoofd gevallen,op weg naar huis toen hij de advertentie plaatste. Wat al niet kan.. zei mijn grootvader altijd.
 
Hmja, ik ben wel een stuk minder ver moeten rijden (NOG 1 à 2 uur trein ja!!) en veel meer moeten lappen, maar heb er geen spijt van! Ook niet van de SuperNova.
ZEKER als de prijs een stuk goedkoper is (maar toch wel veel) zou ik 'm eerst (werkend) willen zien.

Maar als je de gok gewoon waagt: succes en misschien ben ik wel gewoon een beetje paranoïde..

Is zeker een leuke bak en helemaal voor dat geld, IMO

:okdan:
 
Origineel geplaatst door demian
Helaas woont hij 296 km van mij vandaan, daar zit ik ff mee :D Maar ik denk da'k het gewoon doe.
\

ik d8 dat jij net software was gegaan?!
 
Lastig ..

Prijs is trouwens 575 geworden, (wat nog steeds mooi is)

@virkaz : klopt, voor mijn muziekproducties gebruik ik alleen software, maar vind het soms wel leuk om aan wat knoppen te draaien :)

kzit nog steeds te dubben of ik niet langs zal gaan... thnx voor de feedback iig!
 
Origineel geplaatst door demian
Lastig ..

Prijs is trouwens 575 geworden, (wat nog steeds mooi is)

@virkaz : klopt, voor mijn muziekproducties gebruik ik alleen software, maar vind het soms wel leuk om aan wat knoppen te draaien :)

kzit nog steeds te dubben of ik niet langs zal gaan... thnx voor de feedback iig!

Demian, als je zo twijfelt wil je hem dan wel echt? Vaak laat je je verleiden door de prijs en dan denk je wow wat een koopje die wil ik hebben...denk ik...Dat is vaak ook het geval als (bijvoorbeeld) de Feedback folder op de deurmat valt dan krijg je ook zo'n koopdrang :stupid maar heb je het dan wel echt nodig....of spreek ik nu voor m'n zelf 8o) . Maar jha het blijft natuurlijk wel een erg mooi apparaat :engel:

In ieder geval suc7
 
Origineel geplaatst door DJ VasC
Demian, als je zo twijfelt wil je hem dan wel echt? Vaak laat je je verleiden door de prijs en dan denk je wow wat een koopje die wil ik hebben...denk ik...Dat is vaak ook het geval als (bijvoorbeeld) de Feedback folder op de deurmat valt dan krijg je ook zo'n koopdrang :stupid maar heb je het dan wel echt nodig....of spreek ik nu voor m'n zelf 8o) . Maar jha het blijft natuurlijk wel een erg mooi apparaat :engel:

In ieder geval suc7

tja.. wil hem zeker wel, ik wil hem zelfs vandaag nog, ik wil alleen niet 2x 300 km rijden.
Hij wil hem ook wel brengen, maar kan pas over 2 weken, dan heeft ie intussen een andere koper misschien?
Opsturen wil ie ook wel doen, maar dan koop ik ongezien iets van iemand die ik niet ken en die hier ook niet bekend is.
Waar ik over zit te dubben is dus 'hoe' ik dit ga aanpakken, want ik wil hem zeker wel hebben :)

Als iemand nou zegt, ja die gozer ken ik hij is ok, dan koop ik hem ongezien. (doe ik wel vaker)

Iemand die Jay kent?
 
Back
Top