Spirit Folio Goedkoop

Caboys

Leed
Lid sinds
29 november 2002
Berichten
59
Locatie
Rotterdam
Hallo mensen,

ik zat laatst op de correct site te kijken, en wat schetst mijn verbazing,
De Soundcraft Spirit Folio SX zie ik daar NIEUW te koop staan voor 450 euro.

Dat lijkt me een zeer goede prijs voor deze mixer, aangezien ze nogsteeds gewild zijn, en op de 2e hands markt nog voor 400 euro van eigenaar wisselen.

vandaar deze post.
 
Nou als jij er eentje voor minder als 300 euro hebt, mag ie me gelijk bellen okay;)
Pas zelfs eentje zien staan voor 525 euro, echt belachelijk hoog.
 
k heb een maand of 4 terug er een 2de hands gekocht voor 325,00. hij was in top conditie.
Het kan leuk zijn dat een apparaat 2de hands niet duur is, als je hem dan wil kopen moet je hem eerst nog voor die prijs kunnen vinden.
 
Origineel geplaatst door Caboys
Nou als jij er eentje voor minder als 300 euro hebt, mag ie me gelijk bellen okay;)
Pas zelfs eentje zien staan voor 525 euro, echt belachelijk hoog.

ik heb de mijne voor 275 gekocht :D:D

advies: het zijn altijd vraagprijzen, geen vaste prijzen...dus...
 
Ik heb de mijne vorige maand voor 375 verkocht, had m voor 400 tekoop gezet, dus blijkbaar mazzel gehad,
maar het is altijd maar net wat de gek er voor geeft, sommige willen iets direct hebben, en maakt het niet zoveel uit wat iets kost, betrap me daar zelf ook vaak genoeg op, altijd maar hebben hebbenhebben.
 
En laten we niet vergeten, het gaat hier om een nieuwe mixer voor 450 euro. Geen 2ehands. Een mixer, die potentieel veel live gebruikt wordt, die koop je liever nieuw, niet waar?
Hoewel... ik moet er wel bij zeggen dat ik de Spirit die ik zelf live gebruik (een Folio F1) zonder twijfelen 2e hands zou kopen als 't moest. Dat ding is na 5 jaar reizen in technisch perfecte staat. Geen idee of al die spirits het zo goed uithouden, maar ik ga er maar vanuit dat dat gewoon zo is. (geen verkoop praatje die spirit van mij blijft waar 'ie is)
 
Back
Top