Hallo Allemaal!

Thomas

Stamgast
Lid sinds
7 juni 2004
Berichten
132
Locatie
Maassluis
Ik ben al bijna een half jaar aan het lurken op dit geweldige forum en heb me nu eindelijk eens aangemeld.

Ik ben Thomas, 30 jaar en al van kinds af aan met muziek bezig. Vanaf mijn 9e zat ik op een muziekschool om viool te leren spelen, vonden me ouders wel leuk ;)
Ik vond de elektronische muziek echter veel leuker en interessanter. Het begon met de jaren 80 synthpop en EBM en ging verder met house, electro, techno en progressive. Bepaalde klassiek en jazz vind ik echter ook wel leuk als ook diverse crossover stijlen tot zwaar experimentele muziek.
Tegenwoordig luister ik graag naar: o.a. Moby, Moloko, The Prodigy, Orbital, Timo Maas, Bjork, labels o.a.: Kanzleramt, Tresor, !K7, Warp, Disko B, Compost, de World Future Funk compilaties en nog veel meer.
De laatste tijd kreeg ik echter weer meer interesse om me met het muziek maken bezig te houden, zowel instrumenten spelen als ook componeren. Zo heb ik al wat gear verzameld en ben nu bezig een hobbykamer in te richten, studio durf ik het niet te noemen ;)
Wat het qua stijl gaat worden? Geen idee! Ik experimenteer er gewoon vrolijk op los en hoor wel wat het wordt. O ja, en de viool ga ik ook weer eens bespelen, maar dan met een vet effectenpedaal erachter!

groetjes
Thomas
 
:doei:<[Welkom!]

En dit krijg je als je een paar daagjes niet op 't forum kijkt:

"Er zijn 382 nieuwe onderwerpen en 1787 nieuwe berichten sinds je laatste bezoek!"

:( zucht!
 
Origineel geplaatst door Synthesizer11
Welkom :okdan: Welke synths heb je zoal?

MFB Synth II
- is momenteel m'n favoriet, prachtig geluid voor zo'n kleine synth

Siel Cruise
- leuke synth, helaas bijna niet te editen, gaat waarschijnlijk weg

Viscount OB12
- goede en overzichtelijke interface, veel knoppen, als ik van plan ben een bepaald geluid te maken komt er 9 v/d 10 keer iets anders uit, doet het ook goed als masterkeyboard

Redsound Darkstar Xp II
- gekocht uit niewsgierigheid, enkele aparte geluiden, veel routing opties

Clavia Nord Micromodulair
- heb ik nog niet zo lang

Roland TR 707
- enkele goede geluiden, waarschijnlijk ga ik hem modden

Korg Electribe R mk II
- prima drumsynth, leuke sequencer

Ik wil er liefst nog 1 of 2 analoge synths en 1 drumdoos bij, al zijn het zeker een stuk of 10 die allemaal interessant vind ;)

vr.gr.
Thomas
 
welkom. :koffie: op je negende begonnen met viool pffff. Ik moest het doen met een blokfluit :( Ik wil ook een viool :D
 
Back
Top