Access virus B 875 EUR

is voor het eerst dat ik een EX7 te koop zie staan in NL. Voor die prijs ( 875 ) zou je toch een EX5 op de kop moeten kunnen tikken.
 
Korg electribe-R

345,-


:o:

:D :D :D :D :D

:doei:


edit

TIP!: Je bent niet de enige die deze pagina bezoekt. Wanneer je belangstelling hebt voor een van deze producten, wacht dan niet en bestel meteen online of bel! De occasions zijn uniek. Verkocht is verkocht en extra exemplaren bestellen gaat met occasions nu eenmaal niet.

:dubbel: :dubbel: :dubbel:
 
Dit is echt humor man: Yamaha AN1x voor €795,- of zijn dat misschien guldens of zo?????
 
Bij Feedback nieuw:

Korg Electribe R MkII

Van: € 349,-
Voor: € 279,-

Aardig gek hoor die Studio de Dijk! Daar moet je zijn.

:dubbel:
 
Origineel geplaatst door SoLiS
Dit is echt humor man: Yamaha AN1x voor €795,- of zijn dat misschien guldens of zo?????
alle prijzen in EURO's inclusief 19% BTW tenzij anders vermeld.
 
Wat is daar toch gebeurt bij Studio de Dijk? Ze hadden een tijdje (anno 2000 of zo) echt scherpe prijzen maar dit werkt gewoon op de lachspieren.....
 
Origineel geplaatst door molecular
Wat is daar toch gebeurt bij Studio de Dijk? Ze hadden een tijdje (anno 2000 of zo) echt scherpe prijzen maar dit werkt gewoon op de lachspieren.....

Dat is grappig. Dat is ook het eerste waar ik aan denk als ik die website zie: anno 2000 :D
 
Origineel geplaatst door SoLiS
Dat is grappig. Dat is ook het eerste waar ik aan denk als ik die website zie: anno 2000 :D
volgens mij is ie nog ouder dan 2000...is nog door m'n buurman ontworpen :)
 
Origineel geplaatst door Nightstorm
volgens mij is ie nog ouder dan 2000...is nog door m'n buurman ontworpen :)

Heeft iemand al eens gekeken of die tent er nog wel staat? :D
 
Origineel geplaatst door Nightstorm
volgens mij is ie nog ouder dan 2000...is nog door m'n buurman ontworpen :)

Misschien kan ik op dat gebied nog wat voor ze betekenen....Mogen ze me uitbetalen in gear :D
 
Origineel geplaatst door molecular
Heeft iemand al eens gekeken of die tent er nog wel staat? :D

Ja hoor, hij is er nog...
 
Back
Top