Andromeda gezocht

Status
Please reply by conversation.
Origineel geplaatst door sunny pedaal
verstandig besluit lijkt me , veel plezier en upload maar eens een paar leuke presets
vraag mezelf trouwens nog altijd af hoe dat moet op dit forum, mij lukt het nog niet !
iemand tips? beloning: een preset voor de a6, homemade:kimono:

verander txt in syx en je hebt een gratis patch voor de A6
 

Attachments

  • deep pop bass.txt
    2,3 KB · Bekeken: 30
proberen dan maar
zou kunnen dat je gewoon de .txt moet weghalen, snap niet waarom ik niet gewoon a6 files kan inladen vanuit de mac. bij mac zie ik helemaal geen extensies achter de naam, geen syx of txt of zo. dus dat maakt het wel lastig.

:
solina organ ,ca 1970, transistor. 2 manuals +12t monopedal
clocktempo=reverb s+h=delay on/off
try with little mod wheel and ribbon on

...........................................................................................................................................

!! , nope:

Je probeert een bestand met een bepaalde extensie te uploaden dat niet is toegestaan. De volgende extensies zijn wel toegestaan: gif jpg png txt zip jpeg mp3 wav au pch

leg mij eens uit: ik laat a6 patches in via midi/sysex in cubase.
save de files .vanuit de mac inladen: geen probleem, naar andere websides sturen, geen probleem.
..?? en dan nu steeds deze melding, ik wordt er een beetje niet goed van. pollens !
waar zit het 'm in?
alle hulp welkom, bedankt voor die file trouwens ga hem zeker beluisteren. wel eerst even m'n a6 laten reparen, maar da's een ander verhaal.:kimono:
 
Ik zie ze op sites in duitsland regelmatig voorbij komen voor 1400 - 1800 Euro's...

Ik heb er nog een bod op gedaan... niks van gehoord helaas...

Ook ergens gezien Nordrack 3 voor 800 Euro (lijkt me ook mooie prijs)
 
Status
Please reply by conversation.
Back
Top