Yamaha SY85 gezocht

Status
Please reply by conversation.

Michaels Keys

Ouwe rot
Lid sinds
1 augustus 2006
Berichten
1.139
Deze zoek ik dus, in goed werkende staat en bij voorkeur net voorkomen.
Heb je er een die je wel kwijt wilt, stuur een PB .. Thanks
 
Kick .. nog steeds gezocht .. heeft u er een, bedenk dat hij enorm gedateerd is, zwaar (niet praktisch bij transport), geen samples, geen FM, minimale display, zeer beperkt allemaal .. ; ) .. maar heb er een zwak voor (een van mijn eerste synths) dus mij maakt u er blij mee ..
 
Ehm.....de SY85 is een rompler dus samples en erger nog: met de 512kb kun je samples laden via floppy en Midi sample dump (uitbreidbaar naar 2,5 mb).

Dannog, de mijne krijg je niet :)

Succes met zoeken! :)
 
Hey Michael, heb je er inmiddels al een gevonden? Net als een SY-55 waar je ook naar op zoek was. Een tijd geleden werden er twee SY-55's aangeboden op marktplaats; echter waren deze beide enkel in niet zo'n goede staat en zonder accessoires.

Vriendelijke groet,
Devin
 
Dank voor je bericht, het zou mij vooral nog gaan om de SY85, een paar jaar geleden kreeg ik hem met moeite voor een appel en een ei verkocht, maar nu ik hem eigenlijk toch mis en weer zoek is hij weinig te koop aangeboden (en idd dan of in matige staat of soms voor wel erg bijzondere vraagprijzen ..).
 
Dank voor je bericht, het zou mij vooral nog gaan om de SY85, een paar jaar geleden kreeg ik hem met moeite voor een appel en een ei verkocht, maar nu ik hem eigenlijk toch mis en weer zoek is hij weinig te koop aangeboden (en idd dan of in matige staat of soms voor wel erg bijzondere vraagprijzen ..).
Hey Michael, hopen dat je er binnenkort weer eentje mag bemachtigen. Wie weet zijn de SY-Series de afgelopen jaren wat populairder geworden.
-Devin
 
Status
Please reply by conversation.
Back
Top