Cubase of Reason ...?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Re: Cubase of Reason ...?

Origineel geplaatst door prettig gevoel
Welke van de 2 programma's zijn beter denken jullie ?

't Is een beetje appels met peren vergelijken.
Cubase is een sequencer en Reason is een bak soft-synths in één produkt gestauwd (die je het beste in combinatie kan gebruiken met een sequencer, Cubase bijvoorbeeld).

Ik gebruik Cakewalk Pro Audio 9.0 om je de keuze nog makkelijker te maken. :p

R.
 
Ah niet weer he!

Hier zijn al 539 draadjes over geweest en lijkt me niet handig dat een vers lid met deze hele discussie opnieuw begint.

Mag een mod dit dichtgooien aub.
 
Origineel geplaatst door fuse
Ah niet weer he!

Hier zijn al 539 draadjes over geweest en lijkt me niet handig dat een vers lid met deze hele discussie opnieuw begint.

Mag een mod dit dichtgooien aub.

Ja weet ik veel , als je zo ziek wordt van dit soort topics , dan lees je er toch gewoon lekker overheen ... !
 
Lol goed maarre wat vinden jullie? software of hardware?
 
PC is beter dan MAC!!!! :D
 
je neemt dus niet eens de tijd om de 2 sequencers uit te proberen die op je cd'tje staan...
 
analoog rules! digitaal sux!
 
Origineel geplaatst door TraiZor
je neemt dus niet eens de tijd om de 2 sequencers uit te proberen die op je cd'tje staan...

Maar natuurlijk !...dussssssssssssssssssssssssssssssss hihi =) 8D
 
En nu weer aan het werk....
 
Tsjah. Begrijpelijk deze reacties.
Je vraag is vooral ook lekker compleet.

Allereerst: je lijkt de keuze voor software al gemaakt te hebben. Prima, dat heb ik ook gedaan. Het is zeker voor een beginneling (als je dat bent natuurlijk ;)) prima, want je kunt goedkoop de basis van het synthen een beetje onder de knie krijgen.

Vraag jezelf eerst eens af wat je wilt maken/ maakt.
Op basis daarvan kies je de tool die je denkt nodig te hebben.
En ik geef toe dat op sommige vlakken Cubase en Reason wel overeenkomsten hebben, maar op andere zijn ze totaal verschillend. En als je wilt weten wat het beste is, dan probeer je toch gewoon de demo-versies van beide uit?

En je kunt ze zelfs beide gebruiken. Net als een timmerman, die heeft voor elke klus ook wel een andere hamer.

Ik hoop dat je dr wat aan hebt
 
Frikandel schopt kont, kroket zuigt!
 
kwekkeboom VS Febo!
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top