• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Te koop/te ruil Waldorf Rackattack

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
M

Mario

Guest
Te koop/te ruil 1 week splinternieuwe Waldorf Rackattack
in doos met garantie. Omdat we er per ongeluk 2 hebben
gekocht mag er eentje weg voor 725 euro of te ruil voor
iets anders!!!

gr. Mario
 
Per ongeluk 2 gekocht?

Kun je er dan niet eentje terugbrengen ofzo?
 
Nee heelaas niet meer alleen inruilen op dingen die me totaal
niet interesseren.

Maakt me op zich ook niet zoveel uit....

gr. Mario
 
Hoe doe je dat?

Per ongeluk 2 kopen? :)
 
Heb je dan meerdere persoonlijkheden :) ? Als dat zo is adviseer ik je om niet bij een autodealer naar binnen te lopen. Zie het al voor me: getekend voor 2 x Audie TT.

Greetz,

Yawgmoth
 
Dat krijg je als je met meerdere mensen een studio hebt en iedereen even enthousiast is, lijkt me niet zo moeilijk inschatten jongens!!!

Let op het woordje 'WE' ;)

gr. Mario
 
Als je hem inruilt moet je er op toeleggen en als je hem gewoon terugbrengt kun je hem voor de volle 100% je centen weer terugkrijgen.

Maar om zo een arme student aan een vette bak te helpen voor net ff iets minder is ok wel sociaal hoor. ;)
 
Alleen inruil mogelijk, geen centjes terug! Was ook een bestelling van me en dat wordt helemaal moelijk terugbrengen...., maar inderdaad voor iets minder mag die gekocht worden van me, ruilen ook.

Ben de beroerste niet... hehe

gr. Mario
 
Nou we het er toch over hebben...

1 week nieuwe Waldorf Rackattack in doos met garantie
te koop/te ruil voor andere synth omdat wij er per ongeluk
2 hebben gekocht dus mag er eentje weg!

gr. Mario [/B]

Wat moet ie kosten ?
 
Wat moet ie kosten ?

Uiterste prijs : 700 euro !!!

Lager niet want dan moet ik er te veel bijleggen.
Beslis wel snel want er zijn veeel kapers op de kust.

gr. Mario
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top