roland 707 uitsturen?

cirkelzaag

uw advertentie hier?
Lid sinds
26 april 2004
Berichten
866
Locatie
HEZzMUND
high ff een prangend vraagje,

kan ik met een roland 707 mijn akai s2000 aansturen?
bijv. ik druk op de 707 en ik hoor m'n sampler?

dank,
grtz gerard
 
Kort: Ja.

Lang: ja, maar niet in de 16-step mode.
 
Origineel geplaatst door cirkelzaag
ho maar, ik weet 't al thnx:okdan: :okdan: sluit maar af moderator:slotje: :slotje:
Hmmm,

Ik ben een moderator, maar je hebt me nieuwsgierig gemaakt.
Zou je kort uitkunnen leggen hoe je het gedaan hebt? Ik ben namelijk niet zo into midi maar wel fan van een 707
 
hmmm...ja ff denken song mode zit ook in m'n sampler...is meer een performance-mode ..het gaat er maar om dat ik op de een of andere manier (al is het maar met een geluid) kan aansturen of syncen met de 707...moeilijk uitleggen..
volgens mij is yoozer d'r beter in..hem moet je checken.....
:frons: :frons: :biertje: :eureka:
 
Mij moet je niet checken, die 707 van mij is al weer weg. Nee, punt is dat je in die leuke looplicht-edit mode (ook wel x0x genaamd) niks qua midi kan uitsturen, alleen in Track mode (volgens mij). In ieder geval, je moet je pattern bouwen, en dan pas kun je 't uitsturen. Schijnbaar een reden om op een Electribe-R over te schakelen voor sommigen.

Er is ook een makkelijkere 707-handleiding door een of andere Wobblex te vinden op 't web, omdat de papieren nogal overcomplex is.
 
Origineel geplaatst door rvooh
op forum is deze vraag overigens al meerdere malen gesteld en beantwoord!

:geslaagd:

een linkje?

:D

8o)
 
Origineel geplaatst door cloudman
tr707 om reason aan te sturen
Kijk, hier hebben we iets aan.. Ik kijk uiteraard nooit in threads met in de titel reason. Misschien moet ik daar maar eens naar gaan kijken als ik een upgrade ga doen naar midi. :)
 
Back
Top