En toen moest Ic3gl0vE een nieuwe stand

Synthesist

Getoetst lid
Lid sinds
10 april 2003
Berichten
2.200
Locatie
Twente
Ik heb een nieuw standaard nodig! het ding wat ik nu heb vertrouw ik niet (ookal houdt 'ie zich al 10 jaar, maar misschien is dat het wel) en ik wil nu eens iets wat NIET wiebelt. Er komen een yamaha P90 en an1x op te staan. Zou de Quiklok QL746 een goede keuze zijn? Hij kost 70 euro bij musik produktiv en ik neem aan dat je voor dat geld toch wel een stevige stand hebt. Ik heb al een quiklok QLX3 uitbreiding zodat het tweede keyboard erop kan. Wat ik ook graag wil is dat ik de stand hoog genoeg kan zetten om staand te spelen (ik ben 1.85m trouwens) zonder dat de boel instabiel wordt. Kan dit met deze stand? Of met welke stand zou dit wel kunnen als het bij deze niet het geval is? Ik zou het erg fijn vinden als de stand niet meer dan 100 euro kost en een 30mm buizenframe heeft zodat de QLX3 erop kan (of het moet een stand tot 100 euro zijn waar de 2 boards op kunnen)

helpt mij in mijn queste! :biertje:
 
Ik ben zelf 1.93 en als ik je een tip mag geven.... kijk eens naar een Quicklok Zenith-72. Deze is super degelijk, wiebelt niet en uitermate geschikt voor lange toetsenisten. Je kunt hem simpel in hoogte verstellen.

Ik ben alleen bang dat je voor onder de 100 EUR niet gaat slagen, deze kost bij Feedback momenteel 200 EUR (aanbieding).
 

Attachments

  • sku_z_72.jpg
    sku_z_72.jpg
    48,9 KB · Bekeken: 53
Back
Top