CS6r op interface sait

Origineel geplaatst door Digimod
Trouwens heb nog een Akai s2000 met de mooiste filters ooit gemaakt door
akai met een zeer overzichtelijk display met maar liefst 32 mb geheugen.
deze sampler komt in de originele doos heeft in een rook en sex vrije kamer
gestaan, dit alles voor een superaanbieding van 499 euro.

Geheelonthouding voor Digimod? :dubbel:
 
Daarom is die sampler ook wit.
 
Ik heb de CS6R vorig jaar gekocht ,was een aanbieding bij Feedback ,en heb er nog minuut spijt van gehad
De interne banken lijken een Gem bank te zijn maar zijn heel zuiver en natuur getrouw, beter dan bv de jv1080 van Roland .
De in gebouwde arpergiator heeft 128 standen. de preset banken en de performance bank zijn op de dance ingesteld.
Het nadeel van de CS6R is dat de edit mogelijkheden weer ver in het apparaat verstopt zitten en dus niet gebruiksvriendelijk zijn. verder 16 voudig multi-timbraal en ruimte voor 2 expansie boards
Om hem als vlaggeschip te omschrijven is wel wat overdreven. Ik zie hem meer in het rijtje van meest ondergewaardeerde
synths thuishoren
 
Koop een PLG-150AN board en er gaat nog een wereld verder voor je open ;)

Of gelijk 2 ervan ;) wooow I love my CS6R!
 
ja dat heb ik ook wel eens iets van gehoord
Maar ik ben niet iemand die apparaten opengooid
er zit zelfs nog een maaand garantie op die beide apparaten
lol
 
de cs6 is geen wereld bak nee maar als overtuigde yamaha adept geld hier wel dat je heel veel mogelijkheden hebt voor weinig geld

hoe men het verder in de advertentie wil noemen zal mij een worst wezen

en ik weet dat de puristen bij het woord rompler begginnen te gruwen :duivels:
 
Tja wat is een wereld bak....ik ben erg blij dat ik hem hier heb staan. De geluiden zijn zeker zeer mooi en met de bijgeleverde software kun je makkelijke hele mooie geluiden maken. Zeker door de uitsekende samples te layeren en te voozien van een van de prettige effecten

Maar deze discussie heeft wel weer alles weg van een onbetwiste SF discussie en kan zo bij het rijtjes VA vs. Analoog en hardware vs software toegevoegd worden ;)

Ik denk dat als je muzikale honger gestilt wordt met deze synthesizer je doel bereikt is. Daarnaast, wat is een vlaggenschip onder de synthesizers....dan zul je ook criteria moeten stellen. In het rijtje van de CS1x en CS2x is het zeker het vlaggenschip. Daarnaast is het wel een instrument waarmee je (makkelijk) een compleet nummer kunt maken, dus ook de drums. Daarnaast met een PLG 150-AN en PLG150-FM board wordt het wel een heel veelzijdig instrument met bijvoorbeeld zeer mooie muzikale arpegio's.

Alleen begrijp ik niet dat de beste man die synth wilt verkopen....als je het zo leest dan is er voor hem zeker niks beters te kopen :P
 
Origineel geplaatst door DJ VasC
Deze sound set blijft bij mij gewoon heerlijk in de oren klinken! :okdan:

Die bak is gewoon èèn van de BOM der BOMMEN en daarmee uit. :halleluja :halleluja :halleluja

:mega:
 
Back
Top